Reakcia na: 81-71 #44678:
Podľa rovnakej logiky netreba v Petržalke budovať metro, lebo si to situácia nevyžaduje a oveľa lepšie by Petržalku obslúžila _sieť_ električkových tratí. V konečnom dôsledku by eliminácia zbytočného ďalšieho samostatného systému s nutnosťou prestupu ako naň, tak z neho, skrátila čas cesty. Ak by kapacita v budúcnosti nepostačovala, nie je problém hlavnú radiálu upraviť na základ budúceho nosného systému.
AAA
Metro do Petržalky je strašne neefektívne. Ľudia by museli prísť autobusom k stanici, zísť eskalátorom, čakať (predpokladám, že víkendový interval by bol aj 10 min), 10 minuty by sa viezli, vystúpili by zase cez eskalátory na Šafárikovom nám. A vzhľadom k tomu čo som vyššie napísal si myslím, že minimálne obyvatelia Hájov by na metro zvysoka ... .
Trasa B Praha:Provnanie Černý most-Petržalka: Treba si uvedomiť, že je lacnejšie postaviť iba trať, ktorá je predĺžením systému, bez zázemia, zaškolenia, kúpy súprav teda toho, čo by bolo pre Petržalské metro nevyhnutné. Stanica Kolbenova mimochodom pôvodne mala slúžiť, hlavne zamestnancom ČKD, ktoré medzitým skrachovalo.