Este pridam citaciu z humorneho tlacoveho vyhlasenia (04/2003), ktore ukazuje sposob myslenia na bratislavskom magistrate:
"V ďalšej časti diskusie odborníci nenašli spoločný názor na nosný systém mestskej hromadnej dopravy a podľa námestníka primátora Karola Koladu sa nepodarilo zadefinovať súčasné a budúce potreby mesta
(...)
je možné dať priechod novým myšlienkam. To sa za pomoci odborníkov nepodarilo. Vedenie mesta bude musieť teda samo navrhnúť riešenie a predostrieť ho na diskusiu vybraným odborníkom. "
Cize odbornici sa nezhodli, tak mestski uradnici radsej sami rozhodnu a prizvu iba takych odbornikov, ktori im to odkyvu...
"V ďalšej časti diskusie odborníci nenašli spoločný názor na nosný systém mestskej hromadnej dopravy a podľa námestníka primátora Karola Koladu sa nepodarilo zadefinovať súčasné a budúce potreby mesta
(...)
je možné dať priechod novým myšlienkam. To sa za pomoci odborníkov nepodarilo. Vedenie mesta bude musieť teda samo navrhnúť riešenie a predostrieť ho na diskusiu vybraným odborníkom. "
Cize odbornici sa nezhodli, tak mestski uradnici radsej sami rozhodnu a prizvu iba takych odbornikov, ktori im to odkyvu...
papuca
yale: yo,yo…mas recht. mna to doslova s..ie a mrzi. je mi luto, ze dpb je castou pricinou toho, ze sa tu turisti nehcu vracat, ze ludia, co tu pridu robit chcu odist do prahy a casto ich pocujem nadavat na mhd.
vacsina civilizovanych velkomiest sa snazi o to, aby centra boli co najmenej zatazene individualnou dopravou – z ekologickeho, estetickeho ale aj ekonomickeho hladiska (atractivity for tourists etc…). ale tu?
a s tym, co si napisal o zizkavani penazi (priorita a schopnost) sa neda nic, len suhlasit. a snad kazdy kto pozna business a s tym suvisiace veci (vratane neziskoviek), vie, ze tomu tak je. peniaze su vyhovorka. amen