Reakcia na: Ámos Keynes #42215:
Ono je dosť problém čítať dennú tlač, keď si ju nemáš ako otvoriť, lebo zo všetkých strán sú na teba nalepení ďalší cestujúci. Rovnako neviem, koľko by znamenalo tých "veľa výhod". Bohužial, v našej egoistickej spoločnosti ťažko ľudí nalákaš na nejaké ekologické argumenty. A vôbec, aby tie tvoje slogany mali zmysel, musel by sa v tomto meste radikálne zvýšiť počet revízorov, zaviesť normálna nočná doprava (a nie ten výsmech, čo sa na ňu hrá teraz) a v prípade "Nasadnite..." by to chcelo aj začať čistiť sedačky. Takto si radšej postojím.Nechcem hľadať dôvody, prečo sa to nedá, ale na MHD sa jednoducho pozerá ako na ustanovizeň pre socky. Je to smutné, je to tak. Môže za to jej súčasný stav a pokiaľ sa TEN nezmení (rozumné trasovanie, udržiavaný moderný vozový park, nie tento potupný balkanizmus, čo je tu teraz), nepomôže ti ani sto kampaní...
), bol by to 2310 (ten je celý červený),
si
A: dolnohoncania a ruzinovcania - trasa sa az takmer po asmn prekryva s 202, takze 202 je plnohodnotna nahrada, v petrzalke okrem EU by nemala ziadne zaujimave ciele.
B: petrzalcania - jediny zaujimavy ciel po ceste je BBC, zato myslim ze daleko viacej ludi by malo zaujem o smer na asmn a do centra... k BBC by tusim malo chodit to co spravia z 86
Ci sa to niekomu na DPB paci alebo nie, najidealnejsie co spravit s L78 je dat dokopy obdobu volakedajsej L54...