Reakcia na: Anna #41925:
nachadza sa tu len zoznam zastavok a kedze ziadna sa nevola podla Roznavskej ulice, ani tu nemoze byt uvedena. Na tej ulici sa nachadzaju viacere zastavky - Slovinska (53, 63, 204, 205)
- Vozovna Trnavka (dtto)
- Bojnicka (53, 63)
- Shopping park Soravia (53)
a na hraniciach ulice najdete zastavky Trnavska a Zlate Piesky.
Skoro ako "odborna" obsluha BUSE niektoymi vodicmi v BA
yale
Predovšetkým si pozri, čo vlastne tvrdím. A to, že MHD potrebuje zásadnú zmenu. A že petržalský projekt ňou nie je, pretože namiesto toho, aby začal riešiť problém dopravy v centre, iba do starého systému pripojí v problematickom bode ďalšiu radiálu a potom "nech sa deje, čo sa má diať". Plus, absencia ďalších etáp rozvoja systému - za ďalšiu etapu nepovažujem úvahu typu "keď budú peniaze, zbúrame štvrtinu toho, čo sme postavili a povedieme trasu inam".
Riešenie dopravy v trase A by som naozaj nechal až na neskôr, a určite je zaujímavejší segment A v úseku Filiálka - AS Mlynské Nivy - centrum, ako trasovanie v radiálach. Rýchla karloveská trasa nadobudne význam vo chvíli, keď sa rozbehne masovejšia výstavba na konci Dúbravky - Devínska brána a pod. Ale keďže nebude, tak nové obyvateľstvo asi nemá čo riešiť - autá smer tunel Sitina...
Na druhej strane tiež by som netvrdil, že karloveská radiála je práve ideálnou "električkovou rýchlodráhou", pretože momentálne to nie je nosná, ale skôr obslužná trasa s hustými zastávkami, častými prechodmi automobilov cez trať atď atď. Dúbravčania ktorých poznám príliš neskáču nadšením, že sa do centra dostanú za kvalitnú polhodinku... Kedysi chodili ako doplnok v špičkách expresné autobusy, tie boli zrušené...