Jonny: skus to z opacnej strany problemu. Ta zla, hnusna, skareda, odporna elektricka tu jazdi od roku 1895, pozname jej negativa i pozitiva. Co keby si namiesto nezmyselneho obhajovania metra a odsudzovania vilamosov zacal ich negativa potlacat a vyhody vyzdvihovat? Nebolo konstruktivnejsie? Alebo to uz smrdi moznym kompromisom a ten je pre Teba nepripustny? A ako je to s tym Volgogradom, Krivoj Rogom a Manilou? Alebo aj tam lobovali cingacofili a metrofobovia?

Papyr
Comu z tejto rovnice si neporozumel? Ked mam vecer nizky dopyt po doprave, znizuje sa mi prepravna kapacita trate. Pri zachovanej kapacite supravy (metro=vysoka kapacita supravy) sa LOGICKY predlzi interval! Takze nie "Teoreticky rátať kapacitu k intervalu nie je šťastné", ale je to NUTNE! K tym 25-30 minutam intervalu VECER sa takto dopracujes!
Druha moznost je vykaslat sa na celkovu prepravnu kapacitu a jazdit v kratkom intervale s kapacitnymi supravami, ktore ale budu prazdne a ich premavka bude vela stat. Takto to robi Praha, ktora si postavila metro do uplnych riti.
Je sice pekne, ze Prahe zavidis jej metro, ale ty sa s nim nemusis vozit. Ja ano.