Reply on: BMko #41835:
Na poslednom stretnutí v Astorke už pán Lunáček pritákaval, metro je nereálne, treba stavať električku to úplne stačí, treba nájsť kompromis a spojiť výhody metra s výhodami električky. ☺ Strach o stratu miesta robí svoje a možno mu krivdím a jednoducho zmenil názor. Aj ja som bol za metro a názor som zmenil.
Papyr
Comu z tejto rovnice si neporozumel? Ked mam vecer nizky dopyt po doprave, znizuje sa mi prepravna kapacita trate. Pri zachovanej kapacite supravy (metro=vysoka kapacita supravy) sa LOGICKY predlzi interval! Takze nie "Teoreticky rátať kapacitu k intervalu nie je šťastné", ale je to NUTNE! K tym 25-30 minutam intervalu VECER sa takto dopracujes!
Druha moznost je vykaslat sa na celkovu prepravnu kapacitu a jazdit v kratkom intervale s kapacitnymi supravami, ktore ale budu prazdne a ich premavka bude vela stat. Takto to robi Praha, ktora si postavila metro do uplnych riti.
Je sice pekne, ze Prahe zavidis jej metro, ale ty sa s nim nemusis vozit. Ja ano.