Fobust #41673: keby sa nahodou zeleznice rozhodli tunelovat, mohli by to vyuzivat spolocne. Samozrejme, minimalne jedna zo stran by musela ustupit co sa tyka napajania a zabezpecenia.
nech sa to vola ako chce – metro, rychlodraha, rychloelektricka, mestsky vlak, whatever, ale NECH NAS TO VOZI Z MIESTA NA MIESTO RYCHLO, POHODLNE, relativne BEZPECNE :o) a nech nemusime kazdu chvilu stat, lebo mame cervenu, prip. nam auto zaparkovalo na kolajniciach.
nech to kludne beha mo estakadach, inde pod zemou, inde po zemi (a nech to aj lieta trebarz), len nech to prevezie dost ludi a nech to vyzera lepsie ako hrkalky, v ktorych sa tlacim/e ked idem/e z karlovky.
a nech to zbiera elektriku pantografmi alebo z tretej kolaje alebo nech je to pre mna za mna na solarny pohon, ale nech to jazdi aspon relativne na cas a pravidelne.
btw, preco chcu petrzalcania estakady?potrebuju dalsi beton na sprayovanie? bude im to hucat rovno pod oknami… nebo se mejlim? ;o)
Fobust: 10ton osoveho tlaku sa Ti zda pekne? Na tramvaj trocha moc, nemyslis? Na nakladnu masinu pre tazku vozbu na horskej rampe zas primalo, tam sa dnes UIC normy zmienuju v doporuceniach medzi 22,5-25t. Taka plesniva T3 ma poprazdnu necele 4tony a kolko mrtvej vahy zbytocne vozi? Chlapci, uz sa rozhodnite co vlastne chcete. Obyvatelia tohto mesta sa chcu rychlo prepravit vo svojich obvyklych kazdodennych trasach do prace, do skoly, za nakupom, za oddychom z miesta A do bodu B...
Vsevedko: za tristo roky nám tentok nosni sistem bude cely svjet zavydzet! Nejenom Zahorí, Trnavu, Pezinek a Maďare spojíme s Prešpurkem. Také vuaky tu budú jezdzit, ze aj ti Franckové sa pójdu posrat s ťemi svými téžévéčky a i tak nás nepreserú a neprešťijá!
Vsevedko: a ci Ty nevies, ze METRO bude mat takie vozä, co v metre pojdu, po ulici ako elektricka, po ulici bez kolaje ako trolejbus na Dlhe diely, po ulici bez spagatu ako autobus? To Ti je terazky taka nova techňika. A keď ju sovietski inzinieri z NASA vylepsia, tak aj do Americka budu tieto vozä lietat ako aeroplány a do Indie sa budu ako loďy plavit po Dunaji. Veď misíme i širšie vzťahy prepravňije poriješiť priamo z Petržalky i Kamenňieho rínka. A Mauacky sa též hlásija o své práva v evroregyóne, né?
Amos, hlasice: naposledy Ti pisem, ze NIE zasahom vodica 6401 slabo hlasi. Preco taka 6633 nehlasi vobec nic, ked pred polrokom hlasila? Ja som to neprogramoval, otazky tohto typu mi adresujes uplne zbytocne, presne tak isto zbytocne, ako je zbytocny a zmätocny Tvoj zaver o tom, ze "TO ROBIA VODICI". Nerobia. Aj keby chceli, nedostanu sa do nastaveni. Napis oficialnu staznost, sudruhovia byrokrati preveria a som zvedavy aku kravinu Ti odpisu.
Ludia, a bolo by mozne v jednom tuneli viest kolajnice na oboch rozchodoch - zeleznicnom aj elektrickovom? Keby uz zeleznice chceli robit tunel cez Dunaj ...
Počaš špičky je v 6401 násobne väčší hluk kvôli ľuďom(samotný trolejbus je tichý), takže hlásič, ktorý mimo špičky hlási zreteľne je v špičke slabo počuť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus