enge, galiyosha: Do roku 2008 je ďaleko, vôbec žiadna električka do Petržalky vtedy vôbec nemusí byť a zo spomínaného linkového vedenia sa nemusí uplatniť vôbec nič (a pevne verím, že ani neuplatní), takže sa nemusíte báť
Celkovo sa mi vidí, že to linkové vedenie mnoho ľudí berie ako niečo, čo na 100% bude a pritom to tam autori dali len ako na osvieženie, pretože jadro zámeru spočíva v niečom inom. ?
Celkovo sa mi vidí, že to linkové vedenie mnoho ľudí berie ako niečo, čo na 100% bude a pritom to tam autori dali len ako na osvieženie, pretože jadro zámeru spočíva v niečom inom. ?
, ale Bratislava si už aj na samotnú trať musela zobrať pôžičku...
tr3mp
"Súčasťou stanoviska mestskej časti je i odporúčanie overiť (popri troch navrhovaných variantoch) úrovňové vedenie trasy obdobne, ako je to v iných častiach mesta (na ostatných radiálach), s úrovňovým krížením priečnych komunikácií s riadením dopravy cestnou svetelnou signalizáciou s dynamickou preferenciou pohybu vozidiel prostredníctvom detektorov a predsignálov, ktoré by prinieslo skutočne ďalší variant riešenia a nie len nepodstatné odchýlky ako sú v predkladanom úrovňovom a polozapustenom variante."
MČ Petržalka asi fakt mrzí, že sa navrhuje kvalitný a bezkolízny systém a zrejme túži po takých veciach ako je pokazené auto na priecestí, nefungujúca CSS a pod.
"Najzásadnejšou pripomienkou je nesúhlas s úrovňovým a polozapusteným variantom riešenia električkovej trate. Tieto sa líšia len výškovým vedením (rozdiel je 1,5 - 2,0 m v umiestnení koľaje), pričom sú vedené buď na násypoch so štrkovým zvrškom alebo v zárezoch s otvorenými priekopami. Mimoúrovňové kríženia komunikácií s električkovou traťou sú navrhované ako nadjazdy, ktoré znehodnotia samotný priestor pripravovanej urbanizácie. S takýmto riešením by súviseli oporné múry, či oplotenie trate (vzhľadom na interval vozidiel 90 sekúnd), ktoré by vytváralo fyzické bariéry medzi obytnými súbormi a negatívne by ovplyvnili urbanizáciu priestoru. Pešie prepojenia medzi obytnými súbormi by boli znemožnené alebo sústredené len do niekoľkých bodov v mieste kríženia priečnych komunikácií s električkovou traťou. Petržalka je už teraz oddelená napríklad od Sadu Janka Kráľa pozdĺžne, súbežne s Dunajom diaľnicou, nemôžeme súhlasiť s ďalšími bariérami, ktoré by rozdeľovali Petržalku takpovediac zvislo na ďalšie menšie bloky, ide predsa o obytné územie."
Toto je ešte lepšie zdôvodnenie