Predstavte si, ze chcete kupit nizkopodlazne busy. Zadate verejnu sutaz, prihlasia sa Solaris a Karosa. Solaris vyhra. Co urobi Karosa?
Poda podnet na Urad pre ochranu hospodarskej sutaze s poukazom na to, ze podla Karosy nie je DPO schopny vyrobit autobus, s cielom prehlasit vysledky verejnej sutaze za neplatne. No nie je toto maximalna drzost?!
Pravnicke kecy k tomu (link prevzaty z K-reportu):
http://www.compet.cz/ISU/2004/VZ/pis20137.html
http://www.compet.cz/ISU/2004/VZ/pis19248.html
http://www.compet.cz/ISU/2004/VZ/pis22163.html
Poda podnet na Urad pre ochranu hospodarskej sutaze s poukazom na to, ze podla Karosy nie je DPO schopny vyrobit autobus, s cielom prehlasit vysledky verejnej sutaze za neplatne. No nie je toto maximalna drzost?!
Pravnicke kecy k tomu (link prevzaty z K-reportu):
http://www.compet.cz/ISU/2004/VZ/pis20137.html
http://www.compet.cz/ISU/2004/VZ/pis19248.html
http://www.compet.cz/ISU/2004/VZ/pis22163.html
tr3mp
"Súčasťou stanoviska mestskej časti je i odporúčanie overiť (popri troch navrhovaných variantoch) úrovňové vedenie trasy obdobne, ako je to v iných častiach mesta (na ostatných radiálach), s úrovňovým krížením priečnych komunikácií s riadením dopravy cestnou svetelnou signalizáciou s dynamickou preferenciou pohybu vozidiel prostredníctvom detektorov a predsignálov, ktoré by prinieslo skutočne ďalší variant riešenia a nie len nepodstatné odchýlky ako sú v predkladanom úrovňovom a polozapustenom variante."
MČ Petržalka asi fakt mrzí, že sa navrhuje kvalitný a bezkolízny systém a zrejme túži po takých veciach ako je pokazené auto na priecestí, nefungujúca CSS a pod.
"Najzásadnejšou pripomienkou je nesúhlas s úrovňovým a polozapusteným variantom riešenia električkovej trate. Tieto sa líšia len výškovým vedením (rozdiel je 1,5 - 2,0 m v umiestnení koľaje), pričom sú vedené buď na násypoch so štrkovým zvrškom alebo v zárezoch s otvorenými priekopami. Mimoúrovňové kríženia komunikácií s električkovou traťou sú navrhované ako nadjazdy, ktoré znehodnotia samotný priestor pripravovanej urbanizácie. S takýmto riešením by súviseli oporné múry, či oplotenie trate (vzhľadom na interval vozidiel 90 sekúnd), ktoré by vytváralo fyzické bariéry medzi obytnými súbormi a negatívne by ovplyvnili urbanizáciu priestoru. Pešie prepojenia medzi obytnými súbormi by boli znemožnené alebo sústredené len do niekoľkých bodov v mieste kríženia priečnych komunikácií s električkovou traťou. Petržalka je už teraz oddelená napríklad od Sadu Janka Kráľa pozdĺžne, súbežne s Dunajom diaľnicou, nemôžeme súhlasiť s ďalšími bariérami, ktoré by rozdeľovali Petržalku takpovediac zvislo na ďalšie menšie bloky, ide predsa o obytné územie."
Toto je ešte lepšie zdôvodnenie