bre piatocne dopoludie :o) hmmmm, na co ja viiiiim. tosh ja su len taky laik f tym celym tu ;o) ale jedno mi je jasne, ze v BA su nevhodne zvolene viacere veci. nezmyselna siet zastavok. niekde mate zastavku par krokov od seba a inde zasa sa musite paradne prejst. a argument, ze zastavka nie je tam, kde nie si ludia a naopak viac tam, kde ludia su, moze povedat ba niekto, kto necestoval po petrzalke alebo lamaci.
ale k tejto debate tu: je metro naozaj nutne? ja viem, ze sa o tom uz popisalo tuny pismen, ale aj tu u nas v praci sa nedavno na tuto temu pri obede diskutovalo a ked teraz bola „kalamita“, tak zasa sa riesilo cestovanie v meste. sidlime inac v business centre – busy, trolejbusy,lenze „prekliaty“ novy most.
neviem, ci si dobre pamatam, ale sef dpb je nejaky pan zachar. asi by mu trebalo rozbit auto, odpratat sofera a donutit ho pouzivat mhd. ma privadza do zufalstva to, ze kazde normalne mesto sa snazi dotlacit ludi k tomu, aby preferovali mhd pred vlastnou automobilovou dopravou (vid. praha, budapest, ciastocne vieden, alebo v australii je to snad az povinnost mesta). u nas sa idioti z „vysokych“ miest, na ktore sa dostali vdaka volicom napr., vozia v autach a kaslu na cele mesto. len nech maju kancelarie v centre a nech im je tam teplucko.
no, uz sa zasa nervacim. potrebou metra si nie som isty, ale mozno sa myslim. metro je super vec, ale pokial viem, dost narocna a draha. videl som vselijake rychlodrazne riesenia v nemecku alebo svajcu a v amerike a bolo to fajn. tak ci onak, nech uz nieco zacnu robit. heh, drzme si palce. ved toto mesto ma reprezontovat zvysok statu…
ale k tejto debate tu: je metro naozaj nutne? ja viem, ze sa o tom uz popisalo tuny pismen, ale aj tu u nas v praci sa nedavno na tuto temu pri obede diskutovalo a ked teraz bola „kalamita“, tak zasa sa riesilo cestovanie v meste. sidlime inac v business centre – busy, trolejbusy,lenze „prekliaty“ novy most.
neviem, ci si dobre pamatam, ale sef dpb je nejaky pan zachar. asi by mu trebalo rozbit auto, odpratat sofera a donutit ho pouzivat mhd. ma privadza do zufalstva to, ze kazde normalne mesto sa snazi dotlacit ludi k tomu, aby preferovali mhd pred vlastnou automobilovou dopravou (vid. praha, budapest, ciastocne vieden, alebo v australii je to snad az povinnost mesta). u nas sa idioti z „vysokych“ miest, na ktore sa dostali vdaka volicom napr., vozia v autach a kaslu na cele mesto. len nech maju kancelarie v centre a nech im je tam teplucko.
no, uz sa zasa nervacim. potrebou metra si nie som isty, ale mozno sa myslim. metro je super vec, ale pokial viem, dost narocna a draha. videl som vselijake rychlodrazne riesenia v nemecku alebo svajcu a v amerike a bolo to fajn. tak ci onak, nech uz nieco zacnu robit. heh, drzme si palce. ved toto mesto ma reprezontovat zvysok statu…
Papyr
1) nie je 5 liniek do Petrzalky nejako vela? Celkovo sa mi zda, ze elektrickovych liniek bude habadej. Co takto snazit sa o zredukovanie na co najnizsi pocet? Viem si predstavit celu siet obsluhovanu 8-9 linkami, z toho 3 iduce do Petrzalky.
2) Ten trolejbus 221 mi pripada ako vcelku nezmysel, ako snaha "za kazdu cenu dostat trolejbus do Petrzalky, aj keby tam bol uplne zbytocny". Trolejbus do Petrzalky sice ano, ale aspon s tou elektrickou sa mohol krizit. Snad to je len prva faza trolejovania Petrzalky.
3) To uz ked budu budovat taku velku stavbu, im nezostanu peniaze na ukoncenie elektriciek na Vysehradskej? Myslel som, ze do vozovne Janikov dvor bude iba manipulacna trat.