V zostrihu zasadnutia miestneho zastupiteľstva MČ Dúbravka, ktoré až do budúcej stredy vysiela Dúbravská televízia bola reč aj o osude linky č. 22. Tu je prepis:
Starosta Dúbravky Peter Polák: "Neboli schválené peniažky na tú linku, podľa všetkého, svedkov, ktorí to sledovali povedali, že nie je natoľko zaťažená, že je to pre dvoch, troch, štyroch ľudí na tej poslednej zastávke, skončí sa o deviatej, pokračuje sa o jednej... Bolo to síce pekné gesto, že sme to urobili pre zamestnancov, asi sa to pre tých, pre ktorých to bolo určené, až toľko ich nie je. Nepripojili sa k tomu z Devínskej ani zo Záhorskej Bystrice, takže by to išlo všetko na ťarchu našej mestskej časti, nezúčastnil som sa tým pádom ani na rokovaní na Dopravnom podniku. Januárom (???) asi to ukončí sa. Mali sme ešte prísľub, že pán primátor nájde ešte nejaké v úvodzovkách čierne alebo utajené peniaze, a že ešte čosi každej mestskej časti prihodí, čiže to z toho zaplatí sa. Nenašli sa zatiaľ, žiaľ, linka asi nebude pokračovať."
Starosta Dúbravky Peter Polák: "Neboli schválené peniažky na tú linku, podľa všetkého, svedkov, ktorí to sledovali povedali, že nie je natoľko zaťažená, že je to pre dvoch, troch, štyroch ľudí na tej poslednej zastávke, skončí sa o deviatej, pokračuje sa o jednej... Bolo to síce pekné gesto, že sme to urobili pre zamestnancov, asi sa to pre tých, pre ktorých to bolo určené, až toľko ich nie je. Nepripojili sa k tomu z Devínskej ani zo Záhorskej Bystrice, takže by to išlo všetko na ťarchu našej mestskej časti, nezúčastnil som sa tým pádom ani na rokovaní na Dopravnom podniku. Januárom (???) asi to ukončí sa. Mali sme ešte prísľub, že pán primátor nájde ešte nejaké v úvodzovkách čierne alebo utajené peniaze, a že ešte čosi každej mestskej časti prihodí, čiže to z toho zaplatí sa. Nenašli sa zatiaľ, žiaľ, linka asi nebude pokračovať."
Jonny
A ak niekto čital ten článok, tak musí uznat, že poslanci su trocha mimo a mali by sa dat liecit ? Hovoria, že estakadu preto, aby neboli pretažovane cestne prechody a cesta... ? ? ? Ale ved všetky varianty sú mimourovnové, to znamená, že nešla by trat nad cestou ale cesta nad tratou a žiadne že cez cestu!. Apropo asi sme fakt tak bohatí, že ked už máme na 80% uzemí vyhlbený koridor ideme zrazu do výšín stavat estakadu, nebolo by jednoduchšie postavit zopár cestných premostení ako niekolko kilometrovú estakadu ???A už nehovoriac o hluku, ktorý by bol pri polozapustenej variante určite nižší...