Autobusy Karosa patria medzi vozidlá,ktoré si jednoznačne zaslúžia úctu vo vzťahu k minulosti ale aj súčasnosti . Ich nákup a zaraďovanie do MHD závisí jedine od financií a prevádzkových podmienok.Budovanie metra je rentabilné v mestách,ktorých počet obývateľov presahuje jeden milión a majú na to.Preha ho získala za ČSFR. To ,že Blava dopláca na celé Slovensko môže tvrdiť jedine neznalý pomerov. Obyvyteľstvo Blavy tvoria väčšinou prisťahovalci,inak by mala cca 200 tis.obyv.To isté sa týka Prahy,ktorá by mala horko ťažko 800 tis a o Ostrave ani nehovorím.Z vlastnej skúsenosti tvrdím,že všetky vozidlá MHD,ktoré prídu včas,v zime kúria a nie sú hlučné sú výborné.Bezbariérové sú super pre tých,čo sú na ne odkázaný a kiež by ich bolo viac.A na záver. Tam kde ste teraz Vy boly sme aj my.Tam kde sme my b
udete raz aj Vy !
To pre toho múdrca o hnilých podlahách a poslancoch či vláde.Ak je to vôbec možné pre tých ktorých sa to týka ,nekazte túto peknú stránku internetu zbytočnými útokmi a neodbornými názormi.Venujte sa jej ako svojmu hobby .
Ďakujem.
udete raz aj Vy !
To pre toho múdrca o hnilých podlahách a poslancoch či vláde.Ak je to vôbec možné pre tých ktorých sa to týka ,nekazte túto peknú stránku internetu zbytočnými útokmi a neodbornými názormi.Venujte sa jej ako svojmu hobby .
Ďakujem.
Cookies
Nieviete náhodou či budú mať, trolejbusy Tr14 #6230 a Tr15 #6601, ktoré odišli niekedy v období október-november 2000 do Zlína, elektronický informačný systém? Keď už išli na takú podrobnú prehliadku mohli by ich trochu zmodernizovať tak ako v PARS Šumperk opavský trolejbus Tr14 #52.
Budú sa znižovať výkony MHD o 2 mil. vozokilometrov v tomto roku alebo naškriabu peniaze zo zvíšenia jednorázových cestovných lístkov?