Vsevedko: a vyhovorka s poukazanim na to, ze TV3 dostaneme gratis a TV PROGRESS by sme si museli kupit je sialene zvratena a hodna len pohlavnych organov v spravnej rade DPB. Aj tak tie vozy budu jazdit v pevne radenej suprave a aj tak tu jazdia ine progressy. A pokial ing.Srnka drzi ND na digitalny a aj analogovy TVP, tak problem naozaj nevidim. On tam drzi ND aj na TR36, TR37, Kaceriaky, TV1, TV3, TV8, TV14, tak naozaj moze mat aj supravu 2xT6A5 s Progressom.
A navyse, je to stale len sprznena T3, ziadna nova myslienka. A ked uz tu mame cela Kardaus (original) a Kotas, bolo by maximalne nevhodne primixovavat do nich este aj Bulwy na rovnakych skriniach, to by vozovy park vyzeral velmi neelegantne
Vševedko
2) To tvrdenie, že TV3 má väčšiu mernú spotrebu ako zrýchľovač, je taktiež polopravda - ono totiž záleží na profile trate, medzizastávkovej vzdialenosti a technike jazdy. A čím je medzizastávková vzdialenosť menšia, tým sú výhody TV3 zrejmejšie. Ona aj gorila má na EC menšiu spotrebu ako peršing. Ono je to pomerne jednoduché - akonáhle na odporovej mašine dôjdem na hospodárny stupeň, tak nemám žiadne straty v regulácii. Oproti tomu má pulzná regulácia straty síce malé ale konštantné. Takže čím viac rozjezdov, tým je pulzná regulácia hospodárnejšia.