Lotko: situacia s historickymi abusmi je zial verna kopia situacie historickych tbusov. DPB vlastni 1x Skodu 706RTO (licencia JELCZ upravena do podoby originalnej RTO), Karosu SM11, Karosu B 731.100, teda povodny automat Praga 2M70. Dostali sme aj Skodu 706RO od sukromnej osoby-zberatela, ale tej sme radsej nechali prepadnut papiere este pred troma rokmi. Osudy Ikarusu 280.08 ev.c: 2881 sa akosi odobrali do neznama, vraj je v jame. Vraj. Skusim vyzistit viac.
Vševedko
BA totiž okrem najroznejších nedostatkov má aj jednu relatívne pozitívnu vlastnosť, že linky majú pomerne husté intervaly a to aj vtedy, ak sú vedené v súbehu. Takéto prehustenie potom vedie k vysokým nákladom, pričom usporené náklady by sa dali využiť na predľženie dennej prevádzky MHD či scivilizovanie nočnej.