COLOR : Musis si uvedomit, ze v Bratislave nejde o zakaznikov, ale o peniaze. Preto su vozokilometre dolezitejsie ako cestujuci. Elektricka vypravena na linke cislo 7 najazdi menej kilometrov, ako patka, ktora okrem dvojnasobnej trate ma aj dlhsi cas premavky. Preto sa setri tym, ze na 5 a 9 nasadzuju kacice - v poslednej dobe az prilis casto vidim 7078 na linke cislo 5 a pritom je to ten najskaredsi vozen (vazeny... ide o 7046 po prepise... )... A co sa tyka tych odstavenych suprav... Uz sme sa na to pytali. Existuje nieco take ako povinna zaloha (je udavana v percentach ... myslim, ze okolo 30% vypravenych vozidiel, ale vazne som si nie je isty.... Preto tie vozy su tam. Ale co tak na zalozaky vypravit supravy ? To by az taky problem snad nebol...
ALL : Co bude s 8431 ? Ak ostane nadalej stat, rozpadne sa nam...
ALL : Co bude s 8431 ? Ak ostane nadalej stat, rozpadne sa nam...
Jan
len taká "srandička" od staršieho pána - a bohužial ešte ako tak slušného.
V utorok idem mojou milovanou 201 a pred Tržnicou
chcem vystúpiť. Staršia dáma s paličkou už začala nastupovať. Chcel som jej pomôcť čo sa mi i podarilo, ale následne stojac na poslednom schodíku bez signálu a bez zatvorenia dverí o 16.45 autobus odpálil tak, že som z neho vyletel, ale vďaka vojenskému výcviku jeden kotrmelec to spravil, takže len celý zašpinený, trochu krvavé koleno a lokeť.
Na všetkom najkrajšie bolo, že po mojom akrobatickom kúsku som mal vraziť do stĺpu, kde by som asi bol definitívne skončil, ale môj strážny aniel tam postavil prekrásnu devu a buchol som len do jej nôžok a ešte mi pomohla vstať. Bol som z toho tak vyvalený , že som ju zabudol pozvať aspoň na kávu.
Dispečer povedal, že to hneď prešetrí, - tak si všetci dajte pozor na udržiavanie grasfikonu MHD.
S úctou, Jan.