Reakcia na: Ámos Keynes #40167:
O tých busoch a troloch ešte takú malú poznámočku. Zatiaľ čo v januári 2004 stál nejaký 12m NP bus cca 200.000 EUR čiže 8,24milióna SK, dnes je to len 7,72milóna SK. Rozdiel 0,52 milióna. Takže 30 nových busov ma bude stáť o 15mil. menej, takže môžem kúpiť o dva vozy viac. Čiže nákup sa nám pri vyšších výnosoch zlacnil.(3 kĺbové a 2 štandardné Citybusy stáli Prešov minulý rok 51,5mil.) Apropo Prešov. Ak nepríde človek s OLO, možno by stačilo prilákať na lepší plat generála z Prešova. Myslím si, že práve Prešov je mesto, z ktorého by sme si mali brať príklad. Z celkového počtu 68 busov majú 8 NP, čiže 12%. Mám rátať ten bratislavský?! Z trolov a busov je to pri 4 NP vozoch 0,628% ? (električky do toho radšej nerátam)
Ámos Keynes
Porsím ťa si myslíš, že všetci na olejkárskej majú 100.000 platy. Rátal by som tak 20 ľudí s priemerným platom 40.000 a to je dohromady 800.000. Koľko tratí z toho zrekonštruješ? Jedna električka ako náhrada na 2XT stojí 60 - 80 mil.