Reakcia na: KLF #40119:
Stačilo by mať kryty dverového mechanizmu na kľúč. To u T3SUCS je, rovnako ako u YU káčerov - na štvrohran.V Prahe je väčší problém (možno aj v BA, ešte som to netestoval) - vlk znalý si napr. na druhom vozidle vypne servisný vypínač a vozidlo jazdí s otvorenými dverami, pričom vodičovi je indikované, že dvere sú zatvorené!
Vševedko
Nehovorím, že na normálny rozchod treba prechádzať hneď, ako mi podsúva Fobust (ja na rozdiel od neho viem, že peniaze sa neliahnu na rozkaz) ale v budúcnosti určite áno. A čím neskôr to bude, tým to bude drahšie.
A pri tom porovnávaní so všelijakými Viedňami, Štajerskými Hradcami a Mníchovmi, všeobecne s našimi západnými susedmi - vy ste už niekto zažili u nich tak dynamickú jazdu s električkou, na akú ste zvyknutí doma?