Reakcia na: VLK #39737:
Este raz a naposledy ti pisem, cisto LEDkove su len vnutorne transparenty od BUSE. Vonkajsie su DOTove a delia sa na dva druhy a to tie to- DOTled (Podsvietene LEDkami, to je to co ty tvrdis, ze su to ciste ledkove transparenty pricom to je maximalna blbost co pises)Dalsi typ je DOT a ten je podsvietny Neonovou ziarivkou.
Dufam, ze si to konecne pochopil a nebudes tu uz vypisovat blbosti a presviedcat ludi o tliachaninach
Ámos Keynes
Veľké investície vynaložia na rozvoj MHD
Medzi prioritami mesta na roky 2004 – 2006 je i veľa položiek, ktoré súvisia s rozvojom systému mestskej hromadnej dopravy. Popri prostriedkoch z rozpočtu mesta budú financované aj z úveru od Dexia banky.
Až 210 miliónov si v rokoch 2004 – 2006 dovedna vyžiadajú technologické stavby Dopravného podniku Bratislava. Ide najmä o umyvárne vozidiel, modernizáciu dielní autobusov električiek a trolejbusov a plničku plynu. Medzi prioritami je aj vybudovanie trolejbusovej trate na Dlhé Diely, ktoré vyjde na 40 miliónov. Nemalé prostriedky si vyžiadajú rekonštrukcie električkových tratí. Pokračovať má vlani začatá obnova trate na Obchodnej, ktorá celkovo bude stáť až 110 miliónov, pričom má byť zmenená na jednokoľajnú a ráta sa aj s obnovou povrchov. V pláne je aj rekonštrukcia osemstometrového úseku električkovej trate v tuneli, ktorá si vyžiada 90 miliónov, ako aj obnova trate na úseku Námestie SNP – Hurbanovo námestie (50 miliónov). Nezanedbateľnou položkou sú aj náklady na modernizáciu a nákup nových električiek, autobusov a trolejbusov, ako aj nákup kombinovaných autobusov a trolejbusov. V rokoch 2004 – 2006 si obnova vozového parku Dopravného podniku Bratislava vyžiada viac ako dve miliardy korún. Ďalšie desiatky miliónov budú potrebné na investície do zariadení dopravného podniku, ako napríklad prevádzková budova dopravného podniku v Jurajovom dvore, brány, vrátnice, výpravňa, opravárenské priestory a iné.
V inom článku sa píše, že na:
Realizáciu prvej etapy nosného systému pôjde 1,9 miliardy korún
Rozšírenie Nábrežia L. Svobodu – 41,5 mil.
Rozšírenie Račianskej - 86 mil.
Vlárska – 70 mil.(ráta sa aj s trolejbusmi)
Bojnická – dostavba – 21,5 milióna
Mierová – rekonštrukcia 60 mil.
Kremeľská (realizované) 70 mil.
Galvaniho (z veľkej časti realizované) 126mil.
Mlynská – preložka - 25 mil.
Eisnerova – rekonštrukcia - 100 mil.
Hradská, Rázusová, Podunajská - 21 mil.
Rybničná (reko II. etapa) - 87 mil.
Tomášikova – predĺženie - 102 mil.
Budovanie cyklotrás – 24mil.
Televízny dohľad križovatiek – 30 mil.
Stavby cestnej svetelnej signalizácie – 75mil.
Rekonštrukcia Karloveskej radiály + zabezpečenie preferenciee MHD – 80mil. ( dokon.2008)
Rekonštrukcia Vajnorskej radiály s rovnakým cieľom – 90mil. (2009)
Rekonštrukcia Ružinovskej radiály s rovnakým cieľom – 80mil. (2008)
Osobne som zvedavý na tie 2 milardy do vozového parku. To už je asi aj s tými električkami pre Petržalku. Ale tie by mali dôjsť až v roku 2008 nie?!