Medzi prioritami mesta na roky 2004 – 2006 je i veľa položiek, ktoré súvisia s rozvojom systému mestskej hromadnej dopravy. Popri prostriedkoch z rozpočtu mesta budú financované aj z úveru od Dexia banky.
Až 210 miliónov si v rokoch 2004 – 2006 dovedna vyžiadajú technologické stavby Dopravného podniku Bratislava. Ide najmä o umyvárne vozidiel, modernizáciu dielní autobusov električiek a trolejbusov a plničku plynu. Medzi prioritami je aj vybudovanie trolejbusovej trate na Dlhé Diely, ktoré vyjde na 40 miliónov. Nemalé prostriedky si vyžiadajú rekonštrukcie električkových tratí. Pokračovať má vlani začatá obnova trate na Obchodnej, ktorá celkovo bude stáť až 110 miliónov, pričom má byť zmenená na jednokoľajnú a ráta sa aj s obnovou povrchov. V pláne je aj rekonštrukcia osemstometrového úseku električkovej trate v tuneli, ktorá si vyžiada 90 miliónov, ako aj obnova trate na úseku Námestie SNP – Hurbanovo námestie (50 miliónov). Nezanedbateľnou položkou sú aj náklady na modernizáciu a nákup nových električiek, autobusov a trolejbusov, ako aj nákup kombinovaných autobusov a trolejbusov. V rokoch 2004 – 2006 si obnova vozového parku Dopravného podniku Bratislava vyžiada viac ako dve miliardy korún. Ďalšie desiatky miliónov budú potrebné na investície do zariadení dopravného podniku, ako napríklad prevádzková budova dopravného podniku v Jurajovom dvore, brány, vrátnice, výpravňa, opravárenské priestory a iné.
V inom článku sa píše, že na:
Realizáciu prvej etapy nosného systému pôjde 1,9 miliardy korún
Rozšírenie Nábrežia L. Svobodu – 41,5 mil.
Rozšírenie Račianskej - 86 mil.
Vlárska – 70 mil.(ráta sa aj s trolejbusmi)
Bojnická – dostavba – 21,5 milióna
Mierová – rekonštrukcia 60 mil.
Kremeľská (realizované) 70 mil.
Galvaniho (z veľkej časti realizované) 126mil.
Mlynská – preložka - 25 mil.
Eisnerova – rekonštrukcia - 100 mil.
Hradská, Rázusová, Podunajská - 21 mil.
Rybničná (reko II. etapa) - 87 mil.
Tomášikova – predĺženie - 102 mil.
Budovanie cyklotrás – 24mil.
Televízny dohľad križovatiek – 30 mil.
Stavby cestnej svetelnej signalizácie – 75mil.
Rekonštrukcia Karloveskej radiály + zabezpečenie preferenciee MHD – 80mil. ( dokon.2008)
Rekonštrukcia Vajnorskej radiály s rovnakým cieľom – 90mil. (2009)
Rekonštrukcia Ružinovskej radiály s rovnakým cieľom – 80mil. (2008)
Osobne som zvedavý na tie 2 milardy do vozového parku. To už je asi aj s tými električkami pre Petržalku. Ale tie by mali dôjsť až v roku 2008 nie?!
ale ako paradox pridavam, ze ked isiel do Prahy 27.9.2003 nostalgicky vlak s rakuskymi vozmi, tahalo ho eso a za esom bol 2016 prave za ucelom kurenia, to sa asi potom niekdo na ČD zabudol,alebo nerusia ani pri kureni. Je to aj odfotene v Drahe 11/2003.
AD BUSE LED:
takze, momentalne trcim v Plzni, a na viac, ako sto percent su to BUSE a zelene LED. pouzivaju aj DOT, ale pripada mi to, akoby tu bolo viac LED.
samozrejme su uz zdokumentovane, ale chcem este vymaknut voz, kde je aj nalepka BUSE, lebo oni to lepia vseliako nesikovne, ze to bud nie je viditelne, alebo tak, ze to nie je mozne nafotit....
takisto som videl tieto tabule na morave - CONNEX moravia ako aj v Prahe....
VLK
Akoooo, chodte si temu vydiskutovat niekam inam, je na to kopa inych webov o zeleznici, kde sa s vami podelia o zazitky a nazory aj profesionaly...Naco to sem tahate? ?
No veď práve preto nesmie kúriť, aby nerušila. A preto ja EURegio do NR je okuliarnik. U 2150 a 2170 LTE je to to isté - diesel bez el. kúrenia nemá ako rušiť KO.
teraz je to s tym schvalovanim uz nejako inac, dopravca sa len musi zaviazat, ze masina nerusi kolajove obvody, a moze sem aj bez VZ,ak ma dvoch firov (ten treba podla sucasnych predpisov na ZSR len pri rychlosti nad 120 km/h). 2016 Dispolok uz obisla s IGE vlakom cele Slovensko (BA-TN-Chynorany-PD-ZV-BB-KE-TV-Bardejov-PO-Plavec-PP-ZA-NM-Stara Tura-BA), takisto 2016 ÖBB uz bola v Nitre. Pri 2016 je na ZSR zatial jedine obmedzenie a to, ze nesmie kurit. (Bez schvalenia a VZ sem chodia takisto 2150 a 2170 LTE do Ziaru nad Hronom.)
Citam si tak nove cislo BA novin a neverim vlastnym ociam. Ma sa vraj zrekonstruovat elektrickova trat na Obchodnej a popri tom sa ma ZJEDNOKOLAJNIT. To akoze idu urobit obnovit povodnu historicku trat z roku 1899 aj s vozidlami v ramci preferencie elektriciek? Hlavne, ze vsade maju vsetci plne usta reci o tom, ako sa budu snazit podporovat elektricku.
No a dalsia vec na pobavenie - vraj v rokoch 2004-2006 sa na obnovu vozoveho parku vynalozia 2 miliardy Sk. Zacalo sa skutocne skvelym tempom - v roku 2004 sa kupilo jedine vozidlo - trolejbus 21Tr... Cize sa tesim, ako sa 1.99 miliardy vynalozi na obnovu v rokoch 2005-2006
Nooo, len ich tiež ešte treba schváliť. LEbo Herkules je tiež asynchrónny. Ale má IGBT meniče, pracujúce na vyšších frekvenciách než GTO v Taurovi, tak by odrušenie mohlo byť jednoduchšie.
Nefotil. Vzhľadom k tomu, že mám lacnú plnoautomatickú zrkadlovku so základným málo svetelným objektívom, potrebujem citlivejšie filmy. A fotím málo a prírodu skoro vôbec.
Za veľmi pdobnú cenu nakupujem FUJI New Superia 400/36, tak čo je na tom výhodné?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo