galiyosha: praveze tento navrh riesi obsluhu zapadnej casti Petrzalky. Na trase B by bolo viac liniek, jedna by za tunelom odbocila oblukom na trat smerom k zeleznicnej stanici Petrzalka.
Dalsia vyhoda tohto navrhu je, ze tunelove useky su podstatne kratsie, ako boli doteraz uvazovane, pretoze by boli zachovane povrchove radialy mimo centra.
Nevyhodou tohto riesenia je, ze centrum by obsluhovala iba trasa A, pretoze B je vedena na vychod od centra, a uplne je z hry vynechana Hlavna stanica, ta by zostala na sucasnej urovni obsluhy.
Dalsia vyhoda tohto navrhu je, ze tunelove useky su podstatne kratsie, ako boli doteraz uvazovane, pretoze by boli zachovane povrchove radialy mimo centra.
Nevyhodou tohto riesenia je, ze centrum by obsluhovala iba trasa A, pretoze B je vedena na vychod od centra, a uplne je z hry vynechana Hlavna stanica, ta by zostala na sucasnej urovni obsluhy.
galiyosha
Na margo novinky: Ja si myslim, ze ta buducnost vobec nie je jasnejsia, akurat poriadne zahmlievaju. Kazde stretnutie a kazda konferencia je o niecom inom a nieco ine sa aj na nej odsuhlasi. A integraciu nosneho systemu MHD s VRT si uz skutocne neviem predstavit... To akoze chcu tvrdit, ze vysokorychlostny koridor bude Dunaj krizovat po Starom moste svorne s elektrickami, resp nosnym systemom, a potom budu pouzivat tu istu kolajovu siet pod zemou? No tak to chcem veru vidiet... Pripada mi to cele tak odveci, ako tie nedavne vykriky do tmy ohladne budovania sirokorozchodnej trate z Kosic do Bratislavy...