Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdeněk Fr. : nie je celkom pravda. Autobusy SL11 mali dvojo dveri, vpredu a v strede, pricom tie boli bud trojdielne skladacie, alebo buchacie (napr. Praha). Autobusy SD11 sa zacali vyrabat prvou cca 100 kusovou seriou (myslim ze ich bolo 96) ktora mala vyvysene zadne okno a len jedny buchacie dvere vpredu. Potom sa vyrabali autobusy SL11 Tourist (SL11T), ktore mali dvojo buchacich dveri, vpredu a vzadu a SD11 v rovnakom usporiadani. Rozdiel medzi nimi bol v interieri (sedadla) a v tom, ze SD11 mala na streche "klimatizaciu". Cize v prirovnani s radou Karosa 7xx by to bolo tak, ze SL11 by bola C734, SL11-T by bola LC735 a SD by bola LC736.
Fobustovi a Spectrovi dakujem!
S takymto vysvetlenim mi je hned lepsie.
Ja som si to doteraz len myslel, lebo podla
kolies. Ale vdaka Vam to mam teraz overene.
Take male vysvetlenie pre mozno malej veci,
ale aku radost ste mi urobili...
Diki este raz

Vinco
Reakcia na: Spectre #35981:

To je jasne. Kratkodoby vykon je daleko vyssi ako trvaly. Navyse vykon je iba jeden ukazovatel, nezabudaj na krutiaci moment, ten je dolezity.
Reakcia na: fobust #35977:
100kW trvaleho, cize maximalneho cca. dvojnasobok ?
Reakcia na: Palo #35975:
A ty ked do teba COLOR rypne nemusis hned nadavat do *****ov! Kua to sme kde, ze je tu taky bordel???
Reakcia na: COLOR #35972:
Svoje komplexy si liec ty osobne! Palo tu nadaval na MHD a v podstate ma pravdu. Nikoho z diskusie neosocoval, takze nevidim dovod, preco by si mal osocovat ty jeho!
K ankete:
Ja by som najprv pockal ci vobec nejaka elektrickova rychlodraha v Petrzalke bude a ci to vobec bude rychlodraha a nie pomalodraha, aka jazdi po zvysku Bratislavay. Vlastne to nie je ani pomalodraha, ale akysi vysmech elektricky. ?
Reakcia na: Vinco #35970:

Klbove trolejbusy v Bratislave maju pohanane 2. aj 3. napravu, kazdu 100 kW silnym trakcnym motorom. Solo vozy maju presne ten isty, iba jeden.
Reakcia na: Palo #35975:
UKLUDNI SA PROSIM!!!! ?
?‍☠️ #



pirate# To s kým sa vyprávaš?Ty buzerant vy***aný koktot!!!!!!!!!!
? ? Pozdravujem Janka číslo autobusu 22.
ďakujem Palo Mokrohájska
Reakcia na: palo #35971:
Chod do **** ty vy***any chmulo liecit si komplexy inde, toto nie su stranky DPB!!!
? ?
Doprava v hlavnom meste Bratislavy by mala byť lepšia!!!!!!!
vôbec som neni spokojní.Dnešná doprava je úplne debilne vyriešená!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
napr:to bol dobrý debil čo navrhoval harmonogramy!!!!!!!
príklad:načo ráno chodia 21 dve hneď za sebou keď tá druhá
chodí prázdna!!!!!!!a potom dlhý čas nede alebo mešká!!!!!!!
Ja si osobne myslím o hromadnej mestkej doprave že je úplne
nahovno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mozete mi niekto odpovedat ako su pohanane dlhe trolejbusy?
Ci je hnacia naprava stredna alebo zadna alebo obidve? Dakujem.
cestujuci Vinco
Reakcia na: COLOR #35968:
Nic s tym neni prave... Funguje to na vybornu , ja len ,ze ako je to mozne ,ze to funguje na 7101 a na ostatnych stale nie ?
Reakcia na: Mikimaus #35967:
A co s tym bolo? Pred dvoma tyzdnami v #35589 si pisal ze je to OK, nie?

JURO: No sorry ale ja odtialto poznam len jedneho Jura a to Jura K. ?
Dnes som sa zase viezol v 7101.... ? Uz sa vyriesila zahada skutocne fungujuceho hlasenia zastavok? ?
Reakcia na: TeBeCe #35965:
Ajtak nie je dovodu na staznosti... 50tkou sice necestujem rad, ale niekedy musim. Aj ked tamojsi vodici su z Kachnalandu, co je samo o sebe zaruka kvality, tak nejazdia az tak zle, ako by sa mohlo zdat. Akurat sprosti dochodcovia (cest vynimkam) sa vyterigaju hore schodami a miesto toho, aby ulapili madlo ked sa autobus rozbieha, tak sa hrnu hned k sedadlo (samozrejme bez drzania). Potom ked vodic zaradi vyssi stupen, tak ich to vykatapultuje (aj mlady clovek by sa s problemami udrzal, ked je celom/ritou k smeru akceleracie a nema sa ako zapriet - ked stojis pozdlz, teda otoceny do okna je to nieco ine, tak su zase neprijemne zakruty), a to ani nemusi byt moc velka akceleracia (povedzme si pravdu, natrepany plynak moc nepotiahne). Pri brzdeni to iste .... nie aby sa rakovina pripravila k dveram pred zastavkou, ale vytrepe sa zo sedadla akurat v momente kedy autobus najviac brzdi a treba sa drzat (tesne pred zastavenim) .... je to zrejme za tym ucelom, aby si co najviac uzila vyhriateho miestecka, nakolko pre ziadneho ineho normalneho cestujuceho nema zmysel v natrieskanom autobuse sediet na 1-2 zastavky.
Reakcia na: Spectre #35963:
to si krasne vystihol ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.