A túto informáciu máš odkiaľ? Prečo by mal chodiť trolejbus z Brna? Oni sú radi, že stihli kúpiť 8 kusov 22Tr, tak si ich hádam nerozpredajú. No a ak by to bola 24Tr, tak to tiež neviem, čo má s Brnom, tam ešte nebola.
tr3mp: ja som to objavil cez vikend a hovoril som si, ze ten link tu postnem po vikende... vidim ze idem neskoro, miestna spionaz funguje lepsie
Navrh je zaujimavy, najma preto, ze podzemne useky vychadzaju pomerne kratko - spolu na obe trasy nejakych 7,5 km, a system nekopiruje existujuce radialy, trasa A sa vytvori podzemnym spojenim existujucej karloveskej a ruzinovskej radialy - ako podzemna elektricka.
Ako problematickejsiu vidim trasu B, a to najma z dovodu odklonu trasy z centra mesta cez Mlynske Nivy. Zmizlo tak zapojenie Hlavnej stanice do siete, ktora by zostala opat odkazana na nestastnu priecnu os. Navyse zeleznicna rychlodraha by duplikovala raciansku radialu. V rieseni trasy B sa skor prejavuje zelanie zeleznic nejako sa namontovat do nosneho systemu. Na druhej strane, umoznenie vyjazdu vlakov trasy B do stanice Petrzalka by krasne zapojilo do systemu zapadnu cast Petrzalky.
http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1729562 - Nález jedného z najstarších kostolov v Bratislave. Rád by som vedel aký bude veľký, lebo podľa dobových údajov a mier by mal byť väčší ako Dóm sv. Martina, čo historici považujú za chybu a predpokladajú použitie nejakých špecifických Bratislavských mier.
ale vzdy su lepsie ako textilne (v podmienkach BA).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy