mozes ist na www.dpb.sk a ak najdes nieco viac, doplnit tu novinku... 59 tam samozrejme zastavovat bude, smer Raca plati len pre zastavku Vazovova. Precitaj si to este raz a L5 tam samozrejme spomenuta je, v bode 2, KUP SI OKULIARE ?
V suvislosti s tym riesenim elektricky cez stary most ma napada otazka, preco sa pri nedavnej rekonstrukcii neriesilo pridanie druhej kolaje na Sturovej a nabrezi?
Ak ma byt v buducnosti na Safku dolezity prestupny bod, mohlo sa toto riesit uz vopred. Po dokonceni dialnice na Einsteinovej a mosta Kosicka by bolo mozne zo Sturovej a Vajanskeho nabrezia automobilovu dopravu vylucit, alebo aspon obmedzit len na obsluznu dopravu (kedze stary most uz nebude pre IAD, tranzit by sa dal odklonit z Dostojevskeho po Landererovej a moste Kosicka do Petrzalky).
Otazka tiez je, ako ma byt uzol na Safarikovom namesti rieseny. Ci sa petrzalska trat zausti do ostatnej siete, alebo ju iba vyvedu povedla ako kyvadlovu dopravu s prestupom. V kazdom pripade by to pytalo vystavbu solidnej stanice, napriklad vo forme polyfunkcneho objektu, kde by hore boli obchody a restauracie, odkial by sa schadzalo k jednotlivym nastupistiam: smer Petrzalka, smer KV/Dubravka, smer Vajnory a Ruzinov, smer Hlavna stanica a Raca. Jesenskeho by sa mohla ponechat bez prevadzky len na sluzobne jazdy, trasa cez tunel by bola zrejme tiez menej vyuzivana.
S dostupom na Hlavnu stanicu je trocha problem, po priecnej osi je to "osmotr goroda", ja stale lutujem, ze zrusili trasovanie stanice zo Stefanikovej, zdalo sa mi prirodzenejsie, viac kopirovalo dopravne poziadavky. Ak by bola uz postavena Severna tangenta, potom by sa elektricky dali zaviest aj po odlahcenej Sancovej, mozno by sa mohli vratit aj na Stefanikovu.
No, uvidime s akym riesenim nakoniec pridu odbornici...
Bože, to je idiot! Nechápem, prečo tam nemohli vrátiť pôvodnú plne vyhovujúcu takmer novú podvesnú, doplnenú o rádiové ovládanie. Záhradnícka-Svätoplukova bola jedna z najlepších podvesných križovatiek v BA ale Para radšej nechá visieť staré Kremnice a vymieňa relatívne nové armatúry.
Sú tu nejakí pamätníci, ktorí si pamätajú miestne názvy a názvy súčasných mestských častí počas nemeckej a maďarskej okupácie? Alebo vie niekto o nejakom linku? Zaujímala by ma akákoľvek informácia.
Prosímťa, KT8 nesmú jazdiť na Barrandov len preto, lebo majú kúrenie od brzdových odporov. Len čo budú zrekonštruované na klasické kúrenie, budú tam môcť. A KVATRO určite nebude mať kúrenie od brzdových odporov.
ajhla:
v krizovatke zahradnicka#svätoplukova nam pribudla nova tahova radiovyhybka dratolezowa pre odbocenie vlavo. a opä. je bezudrzbova podla predstav ing.tsv: esko s mechanickym krizom a samozrejme asymetricka v povodnej nevyhovujucej polohe. nech zije jeho vysokotlakost! elyeüre!
Pozerám na ten výkres Kvatra, ale vidím tam údaj 2480 mm, pričom aj bežná KT8D5 má takýto rozmer. Keby aj išlo o 2440 mm, tak je to z každej strany len 2 cm...
Ešte by som Ťa chcel upozorniť na výsledok skúšobných jázd v KE, čo som opísal v #33384.
Zrejme to bude podobne. Aj tak si myslim ze u nas zakotvi Combinu, lebo Siemens ma v Bratislave silny lobbing. Neviem ci sa mam tesit alebo plakat... ?
No vidíš, Jenki nás presviedča, že Kvatro môže jazdiť aj v BA a nielen na 1000mm podvozkoch, ale dokonca aj s vyhovujúcim profilom. Ale zo skúseností s prevádzkou KT8D5R.N2 v KE je určite problém s obrubníkmi a ostrovčekmi vo vnútorných oblúkoch. NP časť je tu znížená o cca 10 cm voči pôvodnej výške spodku karosérie, tak neviem, ako je to pri Kvatre.
Akoze ked sa zuzi z kazdej strany po 3 cm, tak mozem natiahnut vzdialenost capov zo 6.4 (nie 6.7, to ma T6) na 7.5? Do akeho polomeru to plati. Mne sa to nezda dostatocne. A ako je to s klbmi? Su tam stale tie "ostrovceky", tie 7 cm vysoke plosinky?
Odporovu? To by bolo naozaj prevratne vozidlo. Zrychlovace tam nedas, lebo ma to znizenu podlahu. ? Ale su aj ine odporove vyzbroje. Osobne si vsak myslim ze by Praha mohla pokupovat tie stare coda co jazdia na U6 vo Viedni. To uplne staci. ?
projekt TKT Kvatro je primárně určen pro Volgograd, kde si chlapci zrepasují moře podvozků z rozpadlých trosek T3SU a na to se posadí tohle s Progressem "superžebrák" (viz poznámka). Už je na to vysoutěženo i výběrové řízení (kde je krom nových tramvají bez podvozků i nějaká infrastruktura (tu sežral Inekon Group) a další věci).
Vůz TKT Kvatro lze "posadit" na standartní Tatra podvozky jakéhokoliv rozchodu, tedy i na 1000mm. Jinak pokud se podíváte na stránky Pragoimexu na výkresy, zjistíte, že vůz má šířku 2440mm, aby se vešel i tam, kde se vejde klasická T3 se šířkou 2500mm a vzd.ot.č. 6700 (tohle má 7500). Stejná úprava bude i na skříních VarCB3 s "vanou".
Poznámka k výzbrojím : výzbroje Progress se dělí na 3 typy :
"klasika" - každý podvozek má svůj kontejner a střídač, tedy vypínatelné podvozky, vše přes IGBT
"žebrák" - oba podvozky mají jeden kontejner a střídač, tedy nelze vypínat podvozky, vše přes IGBT. Úspora ceny za IGBT prvky, protože jsou silnější (a dražší), ale jenom poloviční počet kusů. Vzniklo na požadavek DP Brno.
"superžebrák" - očesaný "žebrák", ke kterému se doplní 4ks stykače jako reverz a tím lze zrušit 2ks IGBT. Vzniklo na požadavek DP Oděsa.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Zrejme to bude podobne. Aj tak si myslim ze u nas zakotvi Combinu, lebo Siemens ma v Bratislave silny lobbing. Neviem ci sa mam tesit alebo plakat... ?