re fobust, many 5valce: a nie karosa namontovala, ale dpb nechcel liaz a jediny motor, co bol vtedy k dispozicii vzhladom na vonkajsie rozmery a instalovany vykon bol prave onen 5 valec. a take nieco ako studovat charakteristiku, otacky a priebeh krutiaceho momentu, na to asi nebol cas a chut, lebo bolo treba co najskor minut investicne bubaky. inak neviem o ziadnom dalsom meste, kde by taketo motory brblali v autobusoch, mozno sa vsak najde nejaka Ukrutna Rit na Vychodnom Slovensku anebo Nejvetsi Prdel v Zapadnich Cechach...

bigmac
5valcove many nie su automobilove motory. konkretne tie, co su v karosach 741 urcite nie. povodne urcenie energocentrala a kadejake stavebne sersamy a samosery. on sa sem len dostal akymsi omylom. beusacki tiezmotorari totiz tvrdia, ze liaz je olejnicka, aj ked to vobec az zas tak pravda nie je. liaz sa olejnickou stava az v 3. a 5.hale lahkej udrzby autobusov na trnavke, ked na to sahaju eroticke pazuriky panov, co zabudli ako vyzera a na co sluzi momentovy kluc. a prave v dosledku vyssie uvedenej motorarskej dogmy sa objednali karosy s 5valcovymi manmi. kde boli v roku 92 este automobilove 5valce?