re fobust, many 5valce: a nie karosa namontovala, ale dpb nechcel liaz a jediny motor, co bol vtedy k dispozicii vzhladom na vonkajsie rozmery a instalovany vykon bol prave onen 5 valec. a take nieco ako studovat charakteristiku, otacky a priebeh krutiaceho momentu, na to asi nebol cas a chut, lebo bolo treba co najskor minut investicne bubaky. inak neviem o ziadnom dalsom meste, kde by taketo motory brblali v autobusoch, mozno sa vsak najde nejaka Ukrutna Rit na Vychodnom Slovensku anebo Nejvetsi Prdel v Zapadnich Cechach...

bigmac
podla coho sudis, ze klbove vozidlo da rozmaznanemu vodicovi zabrat?
osobne som presvedceny o opaku a to je tvrdenie, ze rozmaznany vodic nesadne prave do tuheho voza 11, resp.12m a do 15m uz toboz nie. ved v klbaku mas ako vodic najvyssi komfort. keby to odomna zalezalo, tak mame o 50% klbakov viac prave na ukor solovozov. a aj trojclankovym 22m dvojklbom by som nasiel uplatnenie.