ano, pozname (aspon ja urcite, beus tiez ) a planujeme (a dufam ze sa to aj podari) spravit sietovu verziu (klient-server) kde bude moct ovladat viacero ludi rozne useky a vzajomne si robit zle ak by si nam pomohol, budeme len a len happy
BMko, staviam vlakove cesty, v odbornej modrogumnej terminologii Inak su na tuto cinnost aj pocitacove simulatory - hry ako Gordikon, Multikon, Multi 1, 2 a 3. Pozna niekto? Plne verzie su k dispozicii na stranke pana autora www.softikon.wz.cz.
re emo, mosty: tymi rokmi som si nie az tak uplne isty, ale 82/83 sa este urcite jazdilo cez stary most. dokedy vsak uplne presne??? taktiez ti viem s istotou potvrdit, ze 84/85 sa uz jazdilo mostom hrdinov dukly, teda dnes pristavny. ale odkedy? skusim zistit, ale nic neslubujem. zislo by sa prekotit archiv niekde u modrych gum, najlepsie nejaky mostny obvod alebo tratovku.
Rozdiel medzi brzdovým valcom Š1000 a Š100 je hlavne v tom,že prvý je jednookruhový a druhý dvojokruhový.Ale inak by som fobustovi doporučil aby brzdový systém rekonštruoval na dvojokruhový.V mojich očiach je bezpečnosť nad historickú vernosť...
kvkv: nie, len kolajovy prejazd, jazdili tam len stare obojsmerne vozy, aj to len solo bez vlecnakov, vzhladovo velmi podobne 6mt. vyzbroj z hlavy neviem (?asi ganz?mozno?siemens)
emo viedenska elektricka jazdila po cestnej mostovke, urcite vsak nie v r.1948.
82/83 boli normalne vlaky do petrzalky a rusoviec, vedene lokomotivami csd
re fobust, brzdovy valec: skus na vajnorskej 127, vedla auto b.o.a.t. oproti krcme, tam je taka bohom zabudnuta predajna s divotvornymi otvaracimi hodinami a malym vykladom. ulozenky vsetkych druhov.
kvkv: filialka fungovala do roku 1989 riadne ako stanica, potom sa tam zrusili cervene ciapocky a je z toho vleckovy areal. zatial to modrogumkovia zubami nechtami drzia, vsak ide o lukrativne pozemky. a rad by som vedel, co bude s pozemkom po byvalych nivach. z depa je uz depo na smetiarske vozy a zametacie avie
tr3mp: a este cosi. za nasypom bolo vela chrumkavych vleciek. zial, taktiez neviem, ako presne boli zaustene do niv. kablo+gumon+kovosrot a ja neviem co vsetko este boli zaustene po kolaji, co donedavna pred vubkou chaoticky koncila.
ale co tie ostatne a co vlastna kablovka?
tr3mp: mozno aj ano, neviem uplne presnu polohu poslednej vyhybky. oznacnik (teda biely kolik s modrou ciapockou) posunovacieho obvodu bol oproti malej scene, taktiez nad zastavkou, taktiez na nasype, tam uz dost vysokom (?4,5m?). lenze bohvie, po ktorej uprave, pretoze oznacnik je este v obvode stanice, minimalne 50m vzdialeny od vchodoveho navestidla a kde bola vchodova sajba, to si vobec nepamatam, jej predzvest uz toboz nie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust