Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spectre #32377:
Zavlacka sa nerozklepava, ona sa roztiahne ako ked zene.... :))
Reakcia na: BMko #32376:
Paráda, zase som o niečo múdrejší ? . Takže rekapitulácia: závlačka je nepružná a treba ju rozklepať a segerka je pružná a iba sa nasadí a drží.
Reakcia na: Spectre #32375:
to je segerka a ta sa vyraba z ocele triedy 12 a 13, to je tzv pruzinova ocel
Reakcia na: fobust #32368:
Možno... je to podobné ako závlačka, akurát sa to nerozklepáva. Keď to chcem vytiahnuť, chytím to skrutkovačom za tú stranu kde je oko a vyšklbnem to. Naopak, na opätovné vloženie je nutné držať to v kliešťoch, keďže je to pružné. Inak tvar to má rovnaký ako tá závlačka.
Reakcia na: Sarko #32373:
to som pisal aj ja
Reakcia na: fobust #32357:

Áno, pri vypnutí reverzu sa zrýchlovač vráti do základnej polohy, lenže pri opätovnom zapnutí reverzu sa zrýchlovač postupne vracia do polohy podľa rýchlosti a teda aj brzdenie, resp. príprava účinkuje postupne a nie nárazovo.

Niečo o príprave:
"Výzbroj je vybavená tzv. prípravou, vďaka ktorej zrýchlovač sleduje rýchlosť vozidla pri nezošliapnutých pedáloch a podľa nej nastavuje jazdné a brzdné odpory na vhodnú hodnotu k ďalšiemu zrýchleniu či brzdeniu. Skracuje to čas potrebný na prechod do ďalšieho jazdného či brzdného režimu."
Reakcia na: Sarko #32369:
nie toto co robi v KE to nie je normalne to je chore
Reakcia na: Sarko #32365:
to je vadny cely podvozok
Reakcia na: Sarko #32365:
to je debilita z konstrukcneho hladiska
Reakcia na: BMko #32360:
Príprava sa začína od cca 60 km/h. Za normálnych okolností na rovine rýchlosť 60 km/h nie je voľnobeh, nemyslíš? 🙂
Reakcia na: fobust #32367:

segerkami... preklep....
Reakcia na: Spectre #32366:

Nemylis si to so segarkami?
Reakcia na: BMko #32350:
No už som rozoberal všelijaké tlačiarne a podobné veci, kde je mechaniky habadej a závlačky tam boli riešené z takého pružného materiálu, ktorý v rámci možnosti držal tvar, takže teraz už fakt neviem.
Reakcia na: BMko #32355:
No vieš, keď to robia vodiči v reále a vyskúšal som si to aj sám, tak to asi nebude teória...
Reakcia na: BMko #32360:

Ked ti to v 80ke zacne takto pribrzdovat tak je to naozaj velky prud pripdavy. Ak to robi aj v 40 km/h, tak je to crep. Prilepeny zrychlovac: Mal som moznost viezt sa v takej T3. Takze viem o com to je.
Reakcia na: BMko #32361:

Veru, oteruvzdorne kolajnice. To by stacila aj 12-ka ocel. Ale nechcem vidiel tie okolky na vozoch, to by si nestihal vymienat.
Reakcia na: mickey #32359:
Tak takých vodičov treba nahlásiť na dispečing.
Reakcia na: fobust #32358:
to hej a este s primesou chromu a nitrodovanu aby sa magnetkary nemohli cinit. Kurnik ved to by boli nezmar kolajnice.
Reakcia na: fobust #32357:
OR ko ti nastavuje zrychlovac do polohy , zodpovednej rychlosti vozidla pri volnobehu. Lenze problem je v tom, ze v KE ked pustis pedal jazdy, vozidlo ti zacne pribrzdovat ako keby si mal zalepeny zrychlovac, oni tvrdia ze to je taky prud pripravy, ale to je podla mna ale aj podla inych a vacsich znalcov konina
to je fasa, ze dpb skusa na linke 201 zaviest dojazdy s cestujucimi, ale ked je vodic lajdak, marna kazda snaha. vcera som sa viezol takouto dojazdovou 201 na kramare a od sokolskej som bol vo vozidle sam. vodic si ocividne chcel zjednodusit sluzbu, takze vynechal zastavky stromova a bardosova,hoci na oboch stali ludia a na stromovej na neho aj mavali. vyhodil ma na magurskej, zhasol svetla v celom voze a upaloval do vozovne. dojazd jak svina.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.