Mimochodom, dnes sa mi snívalo, že som stál pri Auparku a nejaká Karosa B741 na linke 198 ( neviem, čo tam robila
) sa v zákrute prevrátila a kotúľala sa ešte dobrých pár desiatok metrov...
Naštastie som sa zobudil ešte pred tým, než som videl obete.
A počas tej nehody som ešte nadával na DPB, že v akom stave majú autobusy. :-)))) Potom keď som po prebudení znovu zaspal, tak som pre zmenu navštívil Toronto, kde premávali 15TrSF zo San Francisca so slovenskými nápismi. 
Asi by som mal prestať čítať pre spaním stránky o MHD...
) sa v zákrute prevrátila a kotúľala sa ešte dobrých pár desiatok metrov...
Naštastie som sa zobudil ešte pred tým, než som videl obete.
A počas tej nehody som ešte nadával na DPB, že v akom stave majú autobusy. :-)))) Potom keď som po prebudení znovu zaspal, tak som pre zmenu navštívil Toronto, kde premávali 15TrSF zo San Francisca so slovenskými nápismi. 
Asi by som mal prestať čítať pre spaním stránky o MHD...
Spectre
V sucasnej dobe je mi ale jedno, ci sa veziem v K2, alebo Vrakose, pretoze su to obidva plesnive serble!
Ako luxusnu tramvaj pre substrat beriem K2S, ale aj tam to nie je nic moc, nakolko do 14Tr, alebo Ik435 sa stara rakovina vysplha ovela rychlejsie, ako do ultravysokopodlaznej kachny, alebo T3. O hluku, ktory pocujem v elektricke skoda hovorit. Z tohoto hladiska je asi najlepsi trombelus, ale to by u nas nesmeli jazdit s RABAmi a muselo by byt normalne vedenie a vodici s ako-tak inteligentnou technikou jazdy.
Ohladom kultury cestovania a stavu vozidiel to vsak ja osobne aj tak beriem v poradi trombelus, tramvay, smradobus.