Reakcia na: Jonny #31144:
A to si kde preboha vzal, že by tá trať mala byť jednokoľajná? Väčšiu blbosť si neviem predtaviť. Však to by neriešilo absolútne nič, keby sa muselo 5 minút čakať a to by ešte električka neprešla ani jednu zastávku... -)Ale však to je vlastne jedno, aj tak tu žiadna električka nikdy nebude.
V Rumunsku sa nad takouto traťou nikto nevzrušuje ...
qwix
1. - na Safku bude musiet byt postavena realne fungujuca preferencia elektriciek. Nejaky hybrid funguje napr. v Dubravke. Normalna preferencia funguje zhruba tak, ze ked sa blizi elektricka ku krizovatke, senzor si ju vsimne, hodi cervenu ostatnym smerom a elina prejde bez zdrzania.
2. - podla mna sa rata s tym, ze supravy nebudu koncit len na Safku + prilahlych uliciach, ale budu pokracovat napr. smer Hlavna stanica, smer racianska radiala, smer dubravska radiala (pozri prispevky par tyzdnov dozadu, rozoberali sa tu nove linkove vedenia elin)
3. - no samozrejme v prvej faze bude brat elina len v oblasti okolo koridoru. ale to by robilo aj metro, ibaze elina sa bude moct o 10, 15, 20 rokov rozsirit o dalsiu vetvu a to metro asi nie. a okrem toho, necakaj, ze po sprevadzkovani eliny ostanu busy v petrzalke tak jak su. budu vedene skorej systemom od domu k eline, a nie od domu cez most.
4. - samozrejme bude dvojkolajna
5. - uz som ti odpovedal v #2