RE: galiyosha
Ako pises v bode 4., ja som to myslel trochu inak, niezeby sanitky chodili tak husto ale v pripade ze by na moste bola iba jedna kolaj ze by eliny na seba museli vzdy cakat, ak budu dve kolaje jedna bude na otvorenom zvrsku a druha vo vozovke???-myslim tym na konkretne na moste
Ako pises v bode 4., ja som to myslel trochu inak, niezeby sanitky chodili tak husto ale v pripade ze by na moste bola iba jedna kolaj ze by eliny na seba museli vzdy cakat, ak budu dve kolaje jedna bude na otvorenom zvrsku a druha vo vozovke???-myslim tym na konkretne na moste
V Rumunsku sa nad takouto traťou nikto nevzrušuje ...
tr3mp
- rekonštrukcia mosta, cca 0,5 mld
- koľajová trať Šafárikovo nám. - Janíkov dvor (plne segregovaná), stavaná tak, že by v nej v budúcnosti mohlo premávať aj metro (aspoň takto mi to vravel Kolada)
- vozovňa Janíkov dvor
- nové veľkokapacitné električky - spomínalo sa 25 ks (1 ks min. 60 mil. Sk -> 25 ks 1,5 mld, možno viac?)
- začiatok výstavby polovica rok 2006 (najskorší možný termín kvoli všetkým povinným zákonným lehotám), koniec 2008, dohromady 2 roky = 8 km + vozovňa
v porovnaní s Prahou:
- v tej cene zrejme nie sú započítané nové súpravy na dostavaný úsek
- vozovňa pre trasu C už je postavená
- tunel bol postavený mimo hlavného toku ako dva betónové tubusy a do rieky zaplavený - tiež si neviem predstaviť pri prietoku a rýchlosti Dunaja predstaviť túto technológiu - Vltava je oproti Dunaju mláčka