Podla mna je znacny rozdiel, ci nastupim do NP casti a vsetky sedacky na okolo su na nizkej podlahy, pricom ak chcem, mozem pokracovat do VP casti, kde su vsetky sedacky opat na urovni podlahy (ak sa nemylim, tak to ma Astra a Trio), ako ked sice nastupim do NP casti, ale s vynimkou sklapacich nie su na urovni nizkej podlahy _ziadne_ sedacky a na ktorukolvek sedacku sa musim stverat. _To_ je podla mna preliezacka, nie to, ze cast vozidla je NP kompletne aj so sedackami, a cast je VP.
Osobne dokonca toto druhe riesenie preferujem pred plnou NP, kedze umoznuje usporiadanie 2+1 po celej dlzke vozidla, ale to uz je asi cisto moja uchylka, ze 2+2 bytostne neznasam.
Ty mas nebodaj navod na SAVSy? Mam doma totiz jeden funkcny set z Brna (polubak + oznacovac) a navodik by sa zisiel. Ale najma by som potreboval heslo, aby som si tam mohol nastavit datum a cas...
Mohol by si mi na to sem hodit link, pripadne mi to poslat mailom?
Dik
Mno ne ze by se mi chtelo nejak praskat(pomahat), ale na webu http://jct.borec.cz/indexon_oldinfo.html a na podobnych se docela solidne kradou obrazky . Narazil sem na ne nahodou kdyz sem patral po tom kdo mi zase obslehl navod na Savsy.
iní výrobcovia... hej, stačí Astra a Vektra, aby sme o tridsať rokov (resp. naše deti) mohli pindať, čo za šrot sme to nakúpili. Aj tak je to len akademická debata, BA nakúpi možno tak z Viedne ojazděné Düwagy, však to je tiež veľa dobrá rýchlodrážna tramvaj, lacno ich predávajú, spojíme po piatich a bude.
A zaujémavé, ako tu všetci vrčia že SOR BN12 je preliezačka ale preliezačka v Astre či Vektre im nevadí...
Keď budeme uvažovať pri výbere vozidla "stav našich tratí" tak to znamená, že sme sa s tým stavom zmierili a v tom prípade môžeme tie električky v BA zrušiť úplne... inak šírka uličky v portáloch nie je pre výmenu cestujúcich veľmi rozhodujúca, každý diel môže mať predsa svoje dvere a substrát nebude mať dôvod sa potálom prepchávať. Ale inak - dobrý argument proti 1000 mm ? .
A ono tej tvrdej sedačke v tom Düwagu niečo chýba? A prečo by nebolo treba nástupnú hranu na úrovni chodníka? To sú argumenty ako z DPB, tam tiež pred pár rokmi hlásali, že NP vozidlá netreba. A za boľševika dokonca presadzovali, že menej mobilní majú zosť doma a neukazovať sa medzi ľuďmi.
DPB premrhal takých peňazí, že dva-tri ULFy ročne by sa v tom úplne stratili.
Ako som napísal fobustovi, sú aj iný výrobcovia. Bratislava, ani Praha,... a iné mestá z vých. bloku nie sú také bohaté aby si mohli dovoliť kupovať ULF. Astra a Vektra úplne stačí. Oproti kachne a žehličke?!
Neberem to osobne, je to vseobecne konstatovanie reality. Vobec si ma neurazil. Mne moze kto chce povedat co chce, mozete mi aj jednu vrazit. Ak si niekto vazne mysli ze mi moze ublizit tak je na omyle. Mne je uz vvsetko jedno. A nemienim sa o tom bavit, dakujem. A so idiot a napisal by som este niec, ale nebudem vulgarny. Nie je to zhadzovanie sa, ale akceptovanie reality. Bohuzial. Opytaj sa ostatnych ludi, vsetci ti to potvrdia.
Boze, kto zas hovori, ze si idiot? Preco si vsetko beries osobne? Ospravedlnujem sa, ak som ta urazil. Len sa mi ULF nezda prave vhodna volba pre Bratislavu vzhladom na nase podmienky...
A este daco: Ked mas pocit, ze DPO-Inekon alebo Skoda by neboli ochotni investovat do vyvoja metroveho modelu, preco by to mal byt ochotny prave Siemens? ULF na metrovy rozchod vari existuje? To, ze nieco neexistuje, este neznamena, ze to existovat nemoze...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha