Reakcia na: J #31057:
A ono tej tvrdej sedačke v tom Düwagu niečo chýba? A prečo by nebolo treba nástupnú hranu na úrovni chodníka? To sú argumenty ako z DPB, tam tiež pred pár rokmi hlásali, že NP vozidlá netreba. A za boľševika dokonca presadzovali, že menej mobilní majú zosť doma a neukazovať sa medzi ľuďmi.DPB premrhal takých peňazí, že dva-tri ULFy ročne by sa v tom úplne stratili.
fobust
Ako chces donekonecna jazdit plesnivymi kachnami? Ja by som ULF bral, je to sice zvratena konstrukcia, ale je mi velmi sympaticka. Combino? No neviem, po skusenostiach s tymto vozidlom v inych mestach by som na to moc nesahal. ULF je uz overena konstrukcia, ktora dokazatelne funguje. Bez problemov by siel upravit na metrovy rozchod. Nemyslim si ze je to mrhanie peniazmi, kvalita nieco stoji. A preco by nebolo treba nastupnu harnu na urovni chodnika? Interier si mozes objednat aky len chces, ak by si na tom trval, tak ti tam namontuju aj repliky laminatovych sedadiel s kachny. A co je dnes lacne? Astra? Vsak ta na meter ani neexistuje a mam vazne obavy ze Skodovka alebo hocikto bude investovat milony iba do vyroby prototypu, ked sa este vobec nevie ci sa v BA vobec objavi. Ja by som bral ULF, rozhodne. Je to pekna moderna tramvaj, Combino by som tiez prezil, ale uz nie to povodne, ale s upravenym ramom, aby nepraskalo.