Z : a z ktorej si vozovne?
) návrh Tr3mp-a a súvislosť s dispečerským riadením. Ako Tr3mp správne poznamenal, improvizácia v prípade mimoriadných udalostí má byť nahradená vopred vypracovanými postupmi. S tými by boli oboznámení a školení aj vodiči, takže ak sa niečo stane, všetkými možnými spôsobmi sa čo najrýchlejšie oznámi napr. "do odvolania vstupuje do platnosti plán C" a v tom momente bude od sekretárky riaditeľa až po čističa výhybiek jasné, čo presne má robiť.
J
Bod 1. Tiež si myslím, že v dobe medzi 6:45 a 7:45 by sa malo prejsť na 10 minútový interval a to na úkor prestávok či pomocou striedačov. DPB chce z električky plnohodnotný nosný systém, takže užteraz treba cetujúcich presvedčiť, že ním skutočne môže byť.
Bod 2. Problém s prestupmi na hrane by bol len na Vazovovej, ktorý by sa dal vyriešiť novou zastávkou a prestup na Kamennom, ktorý sa však zrejme nezaobíde bez prechodu cez križovatku a to hlavne pri prestupe z L3 na L1. Opačný smer by bol po jazdení L1 do Petržalky ešte zložitejší. Jedine dva prestupy na hrane z L1 na L4 a potom na L3. Prehodením L3 cez Obchodnú a L4 cez Kamenné by to odpadlo.
Bod 3. Existujú zastávky, ktoré v každom prípade treba zrušiť alebo spojiť. Krčace, či Vozovňa Krasňany, ale aj iné. No v celku súhlasím.