Reakcia na: bigmac #29578:
Rýchlosť jazdy v pešej zóne je stanovená na oných 20 km/h už priamo spomínaným zákonom, takže označenie by prichádzalo do úvahy ak by si povolil vyššiu alebo dovolil len nižšiu rýchlosť, nie?
) aj za cenu nižšej prejazdnej rýchlosti ako úrovňové križovanie s križovatkou s autami prichádzajúcimi z troch smerov (Vajanského nábr., Dostojevského rad, Štúrova). Až o toľko nižšia rýchlosť (teda iba 20 km/h) by byť nemusela, navyše je to pomerne krátky úsek. Štúrova je naviac širšia ako Obchodná, takže pre peších by zostalo viac priestoru (v každom smere chodník + jeden súčasný jazdný pruh pri dvojkoľajnej električkovej trati), preto by sa dala trať aspoň čiastočne oddeliť, aby chodci nebehali halabala, napr. zábradlím s medzerami len v určitých intervaloch. Ešte by zvýšilo aj miesto pre cyklistický chodník Petržalka - centrum. Samozrejme, úplne najlepší z hľadiska plynulosti by bol podzemný prechod centra, ten však tak skoro nebude ...

) nebol Ty, ale iMHD to takisto určite nebolo, keďže je to nezávislá webová stránka tvorená voľné združením nadšencov.
lubos
S499.1023 > to ci mali alebo nemali povolenie neviem, a pisal som mozno. Co sa tyka rekonstrukcie Mostovej a Jesenskeho, primarne sa robili useky okolo divadla a Mostova. Na ten zbytok na Jesenskeho asi nezostal cas. Cast uprav tento rok sa robila uz za premavky. Ak by robili aj ten kratky usek na Jesenskeho, vyluka by sa predlzila.
Pokial je mi zname, tak z Kamenneho namestia na Safarikovo namestie je LEN JEDEN pruh pre auta... Okrem toho ich v podstate nemas kadial odklonit... Pokial viem, tak predosla rekonstrukcia na Safarikovom namesti a casti Sturovej sa nerobila so zmenenym projektom... Ak by projekt menili, bolo by to drahsie. Osobne si nemyslim, ze by sa osadenim tej vyhybky situacia na krizovatke nejakym sposobom zhorsila. Mas pravdu, ze to mozno mohlo byt ciastocne lepsie, ale nemyslim si, ze by to korespondovalo s tym, o kolko by za sucasnej situacie vzrastli naklady.