Reakcia na: Marko #29534:
Som zvedavy, ci to aj po vybudovani trate do Petrzalky bude len pre jednu linku a len pre interval 12'
ale aj tak by to bolo hnüsné.


) sa prejavia aj na 24tr, pretoze karoseria z CityBusu. Totiz, kto chce prevadzkovat CityBus (potazmo 24Tr) bez vrzgania, musi pravidelne dotahovat skrutky pod listami oblozenia vo vnutri. Predpokladam, ze v BA natolko pravidelna udrzba nehrozi.
). Tie Brnenske, alebo Ostravske boli uplne tichucke.
Ale vystihol si to - najvacsi problem je ten neexistujuci prestavnik, inak by mozno take riesenie preslo...
fobust
Ono to nie su kamery, ale opticke snimace vozidla a sluzia ako preferencia pre elektricky, teda podrzia na najblizsej svetelnej krizovatke signal "volno" o par sekund, pripadne upravia cely signalizacny plan kratkodobo tak, aby elektricka zbytocne necakala. Samorejme ze to je v skusobnej prevadzke a treba to este dolatit.