Trat cez tunel uz funguje, ale iba v smere z Karlovej Vsi do mesta, opacnym smerom zatial este nie ( bolo tak o 11:15 h. ).
- 7943 - 44 uz nema reklamu Easy, ostali mu len zlte okraje dole a cervene hore, zvysok tvori biela machula - vyzera to strasne.
Uz som zaznamenal aj dve zalohy na elektrickach, ale blizsie k nim az v Dispeceri cca. o 01. h. v summary dna. Tak zatim dovi.
- 7943 - 44 uz nema reklamu Easy, ostali mu len zlte okraje dole a cervene hore, zvysok tvori biela machula - vyzera to strasne.
Uz som zaznamenal aj dve zalohy na elektrickach, ale blizsie k nim az v Dispeceri cca. o 01. h. v summary dna. Tak zatim dovi.
si
Beus, nekradni mi myslienky, zabudol si uviest ze to bol moj napad :-))
A ked tu uz setcia pchate rebricky vozov, tak idem aj ja nieco vypotit :-))
klbate:
karosa (-zivotnost plechov, -vek, +poruchovost (relativna, v prepocte na pocet vozov a ich vek)
TAMbus (-sedacky, -dostupnost ND, -upevnenie skiel, +spolahlivost)
Ikarus 28x (+zivotnost (spolahlivost))
Ikarus 435 (+klimatizacia vodica (ak funguje:), +-kurenie (zalezi od toho ci v lete alebo zime:-), -poruchovost (relativna, vid karosa), -priestor na nohy medzi sedackami)
kratke:
TAMbus (jazdim s nimi velmi malo, ale z tej trochy mam dobry dojem:-)
karosa (okrem nevyhod klbatej karosy sem este pristupuje lamavost ramu za 2 napravou - aj ked sa to da povazovat za koroziu)
SOR (jazdim s nimi este menej ako s kratkymi TAMami takze comment nedam ziaden, akurat ze to je uz skor ina kategoria busu)
Ikarus 415 (detto ako ik435)
(nezahrnam tu SOLARIS - nie je to voz DPB a ani dalsie nizkopodlazaky, ktore su zastupene v zanedbatelnej miere)