Co sa tyka revizorov, ked sa nespravaju ako sa patri tak ich jednoducho ignorujem.
Ked si slusne vypyta cestovny doklad tak mu ho ukazem, ked nie tak ho ignorujem, ked drzo nalieha tak sa ho opytam, ze s kym sa tak rozprava a vypytam si jeho sluzobny preukaz....
Ked si slusne vypyta cestovny doklad tak mu ho ukazem, ked nie tak ho ignorujem, ked drzo nalieha tak sa ho opytam, ze s kym sa tak rozprava a vypytam si jeho sluzobny preukaz....
(aj ja - prekladam tam nemcom...). Co ma udivovalo, bolo to, ze taky perfektny autobus, ako TAM c. 1403 mal "az" 4 okenne vyklopne (bohuzial) vetraky. Dva vpredu na lavej strane a dva vzadu na lavej strane. Na pravej nebol na celom voze ani jeden. NEFALO SA TAM DYCHAT!!!!!!!!! DOKELU!!!!! TAKY PERFEKTNY BUS, ALE TAK PRISERNE SA V NOM CESTOVALO!!!!!! Hrozne! Zaujimalo by ma, GDO O VETRAKOCH, CI UZ OKENNYCH ALEBO STRESNYCH, ROZHODUJE??????. Urcite sa MHDckou nevozi!!! Akoze to kde sme? Toto je hrozne, ale zrejme to tak ostane pokial sa na to ludia nebudu stazovat intenzivnejsie.

si
Beus, nekradni mi myslienky, zabudol si uviest ze to bol moj napad :-))
A ked tu uz setcia pchate rebricky vozov, tak idem aj ja nieco vypotit :-))
klbate:
karosa (-zivotnost plechov, -vek, +poruchovost (relativna, v prepocte na pocet vozov a ich vek)
TAMbus (-sedacky, -dostupnost ND, -upevnenie skiel, +spolahlivost)
Ikarus 28x (+zivotnost (spolahlivost))
Ikarus 435 (+klimatizacia vodica (ak funguje:), +-kurenie (zalezi od toho ci v lete alebo zime:-), -poruchovost (relativna, vid karosa), -priestor na nohy medzi sedackami)
kratke:
TAMbus (jazdim s nimi velmi malo, ale z tej trochy mam dobry dojem:-)
karosa (okrem nevyhod klbatej karosy sem este pristupuje lamavost ramu za 2 napravou - aj ked sa to da povazovat za koroziu)
SOR (jazdim s nimi este menej ako s kratkymi TAMami takze comment nedam ziaden, akurat ze to je uz skor ina kategoria busu)
Ikarus 415 (detto ako ik435)
(nezahrnam tu SOLARIS - nie je to voz DPB a ani dalsie nizkopodlazaky, ktore su zastupene v zanedbatelnej miere)