Reakcia na: bigmac #27287:
Moj nick sa do sucasnej polohy vyvinul z "Eso" a islo primarne o poziadavky na kratky a dobry nick pre Orange sms forum. Na masinu som vtedy konkretne nemyslel aj ked ES499.0 a E499.2 ja osobne povazujem za najkrajsie hnacie vozidla byvalych CSD. Na Slovensku sme 4-znakovy autoblok nikdy nemali a vypadol aj z D1. Trojznakovy autoblok sa zasadne robi len na tratiach so zabrzdnou vzdialenostou 1000m a v ramci setrenia sa oddiely casto neodovodnene predlzuju - menej odd. navestidiel, menej vystroja KO - mensie naklady. Tym stlpcom 7 ZCP neviem co si myslel (cas odchodu/prechodu), asi 8-my, kde je v/%, ze?
alebo to nema nic spolocne a je to len nahoda? neviem, pytam sa
bigmac
zssk(vtedy este zsr) sa uz raz s dpc nedohodli na linke 55 filialka-slovany-predmestie-vychod, dovodom bola cena.
re j: kde si ziskal ten prepocet, ze ked 2km nebudem mat zastavku elektricky, ze sa to proti nafte predrazi?
cela tato polemika ma len utvrdzuje v tomto:
zeleznicu zaintegrovat do mhd hlavne tarifne bez nutnosti dalsieho zvrhleho bid doplatku a nechat ju jazdit +/- tak, ako jazdi
okamzite zacat s vystavbou tram trate rychlodrazneho typu cez sidlisko a staru dedinu okolo zst do vw. (priamu spojku mimo sidliska mozeme zvazit ako jednokolajku, manipulacna trat, kridlo k linkam, atd)
v prahe sa z libne na hln taktiez dostanes aj vlakom, aj tramvajou a urcite nikomu nie je divne, ze na to staci rovnaky cestovny doklad. dokonca aj metrom.