Reakcia na: S499.1023 #27284:
Chapem, ze volnych 560 nie je nazvys, ale ziadnu inu obojsmernu osobnu mrchu na striedavinu na nasich kolajach nemame. A pokial by ludi z DNV doviezli k vlaku, ktory by nasledne isiel napr. az do tej Trnavy, ci kde, tak by mozno stacila mensia uprava obehov. Mozno nie. Je to sice Kellerovske riesenie (navoz na kapacitnu dopravu), ale co tam je dnes?A priekopnik tyristorovej regulacie v CSSR sa mi zda vzdy vhodnejsi ako posrany Ikarus (alebo Karosa), v ktorom sa vezie 250 ludi a za jazdy a stojac v zapche cuchaju parfemovane vyfukove plyny.
bigmac
zssk(vtedy este zsr) sa uz raz s dpc nedohodli na linke 55 filialka-slovany-predmestie-vychod, dovodom bola cena.
re j: kde si ziskal ten prepocet, ze ked 2km nebudem mat zastavku elektricky, ze sa to proti nafte predrazi?
cela tato polemika ma len utvrdzuje v tomto:
zeleznicu zaintegrovat do mhd hlavne tarifne bez nutnosti dalsieho zvrhleho bid doplatku a nechat ju jazdit +/- tak, ako jazdi
okamzite zacat s vystavbou tram trate rychlodrazneho typu cez sidlisko a staru dedinu okolo zst do vw. (priamu spojku mimo sidliska mozeme zvazit ako jednokolajku, manipulacna trat, kridlo k linkam, atd)
v prahe sa z libne na hln taktiez dostanes aj vlakom, aj tramvajou a urcite nikomu nie je divne, ze na to staci rovnaky cestovny doklad. dokonca aj metrom.