re: S499.1023 no, viem aj o useku, ktory je po rekonstrukcii a nie je usposobeny na zmenu rozchodu na 1435mm. Take Krcace... na druhej strane to vobec nevylucuje Tvoju poznamku o nutnosti reko, vzhladom na to, ako to trabusti odflakli, hlavne smer do dubravky. nie je mi totiz jasne, ako sa mohli netrafit do polomeru, ked smerom do karlsdorfu sa po dokladnom podrievkovani uz trafili do r=mensieho ako je ten netrafeny...
galiyosha
Záznam z rokovania komisie dopravy a informačných systémov pri MsZ konaného dňa 3. 12. 2003
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71425
3. Návrh na začatie prípravy výstavby nosného systému Mestskej hromadnej dopravy v Bratislave
Uznesenie
(...) zabezpečiť dokumentáciu pre územné konanie pre stavbu rýchlodrážnej električky v mestskej časti Petržalka v úseku Janíkov dvor – Šafárikovo nám. s rozchodom 1000 mm a zabezpečením možnosti prechodu na 1435 mm v ďalšom výhľade.
Mestské zastupiteľstvo hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Situačná správa o vývoji a stave riešenia koncepcie nového nosného systému mestskej hromadnej dopravy pre Bratislavu a región
Uznesenie č. 251/2003 zo dňa 11.12.2003
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71366#251
Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu (...) schvaľuje nasledovné zásady nosného systému mestskej hromadnej dopravy: (...) Nosný systém má umožniť vo výhľade maximálnu kompatibilitu mestského a regionálneho systému na báze koľajového rozchodu 1435 mm.
Vsetko nasvedcuje tomu, ze Petrzalka sa bude stavat na stavajucom rozchode.