Sumi sa len o poobednej spicke, na dalsi posilnenie rannej spicky uz velmi nemas kym a cim. 2min interval rano aspon na 1h30 by zhltol dalsich 8-10 vozov a to nemame.
20 kusov 49 metrových električiek? Však tými nepokryješ ani sedlo pracovného dňa cez školský rok na linke 3. DPB by mal kúpiť minimálne 24 kusov, aby uvoľnil T6A5 pre spojenie do trojičiek a ich striedanie so 49 metrovými vozmi na linke 3. Lepšie by bolo kúpiť 46 kusov, aby ich bolo dosť na pokrytie celej výpravy linky 3 pri súčasnom intervale. Najlepšie by bolo využiť celú zmluvu a kúpiť 60 kusov, aby bolo dosť aj na zahustenie intervalu na 2 minúty a rezervu, prípadne na vybrané špičkové poradia a odchody iných liniek.
Viem, že je aj táto novšia objednávka, ktorá sa len teraz bude riešiť podľa toho ako sa podarí získať financovanie. Možno ma toto splietlo, že tá 30+10 je práve tá 20+20, ktorá mi nejako informačne unikla a myslel som, že už budú skôr riešiť tých 60 ks 49 m vozov.
Mňa stále metie, že z tej série 20+20 malo byť 20x29T a 20x30T a dodaných bolo zatiaľ 20x29T a 10x30T. Myslel som, že tých zvyšných je automaticky tých 10x30T aby to bola rovná stovka týchto 29/30 vozov, teda 50 na 50. A ono to bude 60 na 40.
Jazdí sa iba z opačnej strany po kratučkom úseku z letiska po Rail Transport Services GmbH, Bahnbau Österreich, Zweigniederlassung Fischamend. Zvyšok trate je opustený. Zaústenie do Götzendorfu bolo aj tak iba v smere do Viedne, v smere do Bratislavy by bola nutná úvrať. Trať miestami vedeie cez dediny, ktoré ju obrástli z oboch strán. Ak by v tej trase mohlo niečo jazdiť, tak maximálne tram-train, "veľkú železnicu" by obce na trati odmietli.
Pokiaľ viem, tak prepojenie Ostbahn a Pressburgerbahn je v pláne už dlhšiu dobu. Pôvodne sa projekt nazýval Götzendorfer Spange, trasa bola mierne odlišná od súčasne plánovanej Flughafen Spange. Aj termín plánovanej realizácie sa pokiaľ viem odsúval, takže zrejme sa nejedná o jednu z top priorít.
Každopádne táto trať nemá význam iba ako prepojenie letiska východným smerom, ale aj pre zvýšenie kapacity medzi Viedňou a Bruck an der Leitha. Väčšina súčasnej osobnej dopravy by mala byť odklonená práve cez letisko...
Lenže aj tie ostatné konečné sú úplný nezmysel, keď meno zastávky a to čo sa zobrazuje na displeji sú odlišné. Jediné miesto kde to dávalo zmysel bolo v Karlovej vsi predtým ako nezmyselne zmenili ich konečnú na Kútiky.
Ak sa bude na displejoch ukazovať miestna časť, tak by sa tak mala volať aj konečná zastávka, alebo by sa mala na displejoch zobrazovať konečná zastávka. Prípadne vrátiť sa k stavu spred roka 2005 keď bol dvojriadkový cieľ ako dodnes majú na busoch. Súčasný stav je extrémne hlúpe riešenie.
Veď ja som s tým ani nezačal. No za mňa by mala mať cieľ Petržalka a nie Južné mesto. Tak ako máme aj ostatné konečné na koncoch mesta. STN je iba Bratislavská inakosť..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
triskaidekafobia