Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #255112:
Pokiaľ viem, tak prepojenie Ostbahn a Pressburgerbahn je v pláne už dlhšiu dobu. Pôvodne sa projekt nazýval Götzendorfer Spange, trasa bola mierne odlišná od súčasne plánovanej Flughafen Spange. Aj termín plánovanej realizácie sa pokiaľ viem odsúval, takže zrejme sa nejedná o jednu z top priorít.

Každopádne táto trať nemá význam iba ako prepojenie letiska východným smerom, ale aj pre zvýšenie kapacity medzi Viedňou a Bruck an der Leitha. Väčšina súčasnej osobnej dopravy by mala byť odklonená práve cez letisko...
Reakcia na: barack40 #255110:
A zlti,cerveni,zeleni "nebudou mít co žrát"😁

ALe je tam:
Voraussichtliche Bauzeit
2028-2035
Reakcia na: david11 #255109:
Lenže aj tie ostatné konečné sú úplný nezmysel, keď meno zastávky a to čo sa zobrazuje na displeji sú odlišné. Jediné miesto kde to dávalo zmysel bolo v Karlovej vsi predtým ako nezmyselne zmenili ich konečnú na Kútiky.

Ak sa bude na displejoch ukazovať miestna časť, tak by sa tak mala volať aj konečná zastávka, alebo by sa mala na displejoch zobrazovať konečná zastávka. Prípadne vrátiť sa k stavu spred roka 2005 keď bol dvojriadkový cieľ ako dodnes majú na busoch. Súčasný stav je extrémne hlúpe riešenie.
Reakcia na: Petto #255108:
Veď ja som s tým ani nezačal. No za mňa by mala mať cieľ Petržalka a nie Južné mesto. Tak ako máme aj ostatné konečné na koncoch mesta. STN je iba Bratislavská inakosť..
Reakcia na: david11 #255104:
Tak zase hadam nejdeme premenovat vsetko ked si Petrzalka vydupala novy nazov. Hlavna stanica a Stn. NM su uplne ok lebo su to stanice. Aj ked ta skratka Stn. ma byt zmenena podla nejakej vyhlasky opat na ŽST, ci nie ?
Reakcia na: Petto #255106:
Hej Petržalský REX.
Reakcia na: david11 #255098:
Pripojka odkial kam ?
Lebo petrzalsky REX cez Bruck, Gramatneusiedl ide dost daleko od Schwechatu takze ten asi nie.
Jedine REX po Wolfstal ide skrz letisko no konci zial vo Wolfstale.
Reakcia na: david11 #255103:
Koho zaujima co je na papieri. Interier 30Tr a degesa je cca rovnaky okrem tych 4 sedadiel. Takze minimalny realny rozdiel - ziaden dost velky rozdiel.

Garantujem ti ze degese vezu ovela viac ludi na 33 ak schytaju 3 elektricky naraz.
Reakcia na: DueStage #255102:
Pre hlavnú stanicu si vymyslíš čo?
Južné mesto bol čisto komerčný názov podobne ako Nesto.. hold spriatelený development to tak môže mať.. hlavne že máme zastávku pri Sade lebo mať Aupark ako pôvodný názov Sadu Janka Kráľa bol mega problém. No, ale zase čo by robili celé dni na oddelení premenovávania zastávok v DPB.
Reakcia na: Mhr1 #255089:
60 vs. 90 stojacich je myslím dosť veľký rozdiel. Áno miest na sedenie je rozdiel 4.
Reakcia na: Ike #255101:
Nech to má nejaký systém😏
Južné Mesto = Petržalka
NĽŠ = Staré Mesto
Stn. Nové Mesto = Nové Mesto
Reakcia na: DueStage #255100:
Návrh sa zamieta 😁
Reakcia na: Ma178rek #255099:
V tom prípade navrhujem aby 1 mala cieľ Staré Mesto.
Od 14.12 by sa malo zobrazovať na elektrickach Petržalka miesto Južne Mesto
Reakcia na: bobitwo #255087:
Tak Praha napr. plánuje trať na letisko. Viedeň sa rieši prepojka ,aby vlaky z BA vedeli ísť cez Swechat. Ostrava už má cca. rok vlak na letisko. Ak sa konečne vybuduje na novo BA uzol tak aj čas cestovania vlakom po BA sa zrýchli.
Reakcia na: bobitwo #255095:
a uplne klucova otazka je, ze ci je (ne)schopnejsie mesto (DPB) alebo stat (ZSR) a podla toho kto ma vacsiu sancu tam dostat na svateho dindy aj nejaku kapacitnu kolajovu dopravu smerovat aj svoje sny....
DPB podal žiadosť o NFP na nákup 10 obojsmerných vozov...
Reakcia na: 810zssk #255093:
Ten nikto tam dal návrh, že to vidí tak, že by EC Metropolitan zachádzal na BTS. Evidentne sú ľudia, čo by za to boli.

Poznám dosť ľudí, sám som medzi nimi, čo na lety do zahraničia využili lety z Prahy, Budapešti, alebo Košíc namiesto Viedne, či Bratislavy, lebo to bolo výrazne výhodnejšie a to som z Bratislavy. Tak isto poznám ľudí z Prahy, čo využívajú letisko v BA, či Viedni, lebo to je pre nich výhodnejšie. Dokonca poznám jedincov, čo takto leteli z Varšavy, lebo dokázali tak ušetriť aj 400€. Takže áno, nejakých jedincov, čo by z Prahy došli na BTS určite nájdeš.

Teraz sa natíska otázka. Ozaj je úlohou vlaku typu EC to, aby stál v BA na Hlavnej stanici a potom zachádzal na letisko v Bratislave raz za 2 hodiny? Nemá väčší zmysel, aby to obhospodaroval nejaký osobák napríklad z Kútov, Štúrova, čo jazdí častejšie, aby tam zachádzal? To je jedna otázka. Druhá otázka, je tam priestor tam vôbec niečo také vybudovať, aby tam ten vlak mohol prísť a aj odísť?
Reakcia na: bobitwo #255092:
Myslím, že najväčším záujmom štátu by malo byť prestup na električku v Ružinove smerom na letisko a predĺženie vlakov z Viedne od hlst trebárs do Podunajských Biskupíc.

Prvoradé by malo byť pohodlné spojenie z letiska do Viedne s jedným prestupom. Čo by výrazne zlepšilo konkurencieschopnosť štátneho letiska voči Schwechatu. A nejaké metropolitany sú zbytočné a úplne napr...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.