No myslím si, že danej veci dopomohlo hlavne toto:
Vážený pán námestník Kolada
Rozhodol som sa, že vám znovu napíšem a to v kvôli jednej elektičke, ktorá je v ústredných dieľnach Jurajov Dvor. Ide o eletričku typu K2G ( #7085). Táto mala v roku 1998 vážnu dopravnú nehodu. Rozhodlo sa, že po vzore typu K2S modernizovaných v Parsnove Šumperk, bude aj električka 7085 opravená a modernizovaná. A tak sa od roku 1998 začala modernizácia tejto električky. Avšak práce sa zastavili a to aj napriek tomu, že elektirčka je už takmer dokončená, čo dokazujú aj priložené fotografie. Stačí už dokončiť iba panel vodiča a zopár drobností.
Myslím si, že je v záujme cestujúcej verejnosti aby dopravný podnik dokončil modernizáciu tejto električky, aby sa čím skôr mohla zaradiť do pravidelnej premávky a nahradila električku typu K2 a prispela tým k vyššiemu komfortu cestovania. V tomto prípade ide len o neschopnosť vedúceho divízie prinútiť dielenských pracovníkov dokončiť túto električku. Posledný termín bol do konca tohto roka, ten pred tým do konca letných prázdnin. A preto vás chcem požiadať, či by ste vy nemohli poveriť svojich podriadených aby sa postarali o dokončenie tejto električky.
Ďakujem.
Juraj Tichý
Keďže sa to šíri elektronickou poštou nevidím dôvod aby som to som nenapísal. Mail bol doplnený troma ukradnutými fotografiami a porušil som copyright. Môžete ma žalovať.
Toto celé som napísal ako platiaci zákazník DPB a ako daňovník mesta Bratislavy. Nie som členom klubu ani iMHD. Som občan ktorý sa pýta a budem sa pýtať vždy a budem sa pýtať aj ďalej. Zrejme si na to založím aj vlastné občianske fórum, ktorým jediným členom budem výhradne ja aby som ostatných ľudí uchránil. Budem sa snažiť zastrešovať ľudí rôzne postihnutých,... Určite viete na čo myslím.
U primátora má iMHD a klub dosť veľké plus vďaka pomoci pri tvorbe predvolebného programu v otázke nosného systému. Pár ľudí mu dalo do rúk hotový predbežný projekt, ktorý sa v budúcej podobe zatiaľ zachoval z viac ako 90% a na takéto veci sa nezabúda.
Na Olejkársku sa chystám a pôjdem za pánom Bronislavom Weiglom a poviem mu o čo ide. Že s vami nič nemám.
Na schôdzi som bol ako hosť tri krát, potom som si povedal sem ma nenalákate.
Karolovi Kájdimu som vypracoval schému nočných liniek. Po pol roku si ju ani nepozrel, potom som sa už nepýtal. Ešte stále má moju disketu.
Neviem čo má DPB spoločné s fa recar. Veď je to ich dcéra, ktorú nemajú radi. Namiesto toho čo mali na diskusii napísať vyjadrenie DPB, že nezodpovedá za tieto veci a má to na starosti Recar, tak sa rozčúlili a dopadlo to takto.
Ta druhá vec (hore) bola mojou osobnou záležitosťou. Keby som vedel, že to takto dopadne spravil by som to inak, no určite by som to spravil znovu. Žiaden klub, žiadne iMHD. No dovolím si pripomenúť, že na popud Bronislava Weigla som na magistrát poslal mail o spoločných zastávkach busov a elín. Keď som sa ho raz spýtal, či by to nebolo možné, on mi povedal, že by boli radi, no v tomto by sme im mohli pomôcť a poslať nejaké maily na magistrát. Spravil som tak hneď ako som prišiel domov. Ale na to sa hneď zabúda.
Bohužial na škodu DPB sme v dobe, ked vďaka internetovým technológiám sa verejnoprospešné podniky dostávajú pod stále väčší dohľad verejnosti a s tým sa musia na Olejkárskej zmieriť. Bratislava je plná súčasných i minulých zamestnancov DPB od ktorých sa toho veľa dá dozvedieť a vďaka inetu tieto info okamžite prúdia ďalej.
iMHD i klub nespočetne krát podával pomocnú ruku, často bola odmietnutá a neskôr bolo očakávané, že klubisti skočia podľa toho aký výraz sa objaví na tvári DPB. Tak to nefunguje. Táto spolupráca mala byť symbióza avšak funguje paraziticky. Mi dodám info o na dispečery, mi skočíme len tak pomáhať na pápeža či zmenách v okolí košická a to bez jedného slovka vďaky či prosby.
Aj napriek všetkému si myslím, že spolupráca je možná. Teraz je všetko ešte veľmi horúce, treba počkať kým polievka vychladne a až potom ju jesť. Stále si môžu byť klub aj iMHD s DPB prospešné. No som si istý, že stále to bude bezomňa.
Momentálne som naštvaný a viem že asi sypem soľ do rán Keď prídem z dovolenky a prečítam hŕbu mailov tak sa dovyjadrím. Avšak zrejme normálne sa zachoval len ING. Rafaj, ktorý uznal svoj podiel viny na 7085 a stou elinou sa to hýbe. Ak by takto reagovali ľudia na DPB už dávno sme mohli byť oveľa ďalej. Všetci robíme chyby sme ľudia, no ak si chyby priznáme a chcme sa poučiť, máme so 75% vyhraté.
Vážený pán námestník Kolada
Rozhodol som sa, že vám znovu napíšem a to v kvôli jednej elektičke, ktorá je v ústredných dieľnach Jurajov Dvor. Ide o eletričku typu K2G ( #7085). Táto mala v roku 1998 vážnu dopravnú nehodu. Rozhodlo sa, že po vzore typu K2S modernizovaných v Parsnove Šumperk, bude aj električka 7085 opravená a modernizovaná. A tak sa od roku 1998 začala modernizácia tejto električky. Avšak práce sa zastavili a to aj napriek tomu, že elektirčka je už takmer dokončená, čo dokazujú aj priložené fotografie. Stačí už dokončiť iba panel vodiča a zopár drobností.
Myslím si, že je v záujme cestujúcej verejnosti aby dopravný podnik dokončil modernizáciu tejto električky, aby sa čím skôr mohla zaradiť do pravidelnej premávky a nahradila električku typu K2 a prispela tým k vyššiemu komfortu cestovania. V tomto prípade ide len o neschopnosť vedúceho divízie prinútiť dielenských pracovníkov dokončiť túto električku. Posledný termín bol do konca tohto roka, ten pred tým do konca letných prázdnin. A preto vás chcem požiadať, či by ste vy nemohli poveriť svojich podriadených aby sa postarali o dokončenie tejto električky.
Ďakujem.
Juraj Tichý
Keďže sa to šíri elektronickou poštou nevidím dôvod aby som to som nenapísal. Mail bol doplnený troma ukradnutými fotografiami a porušil som copyright. Môžete ma žalovať.
Toto celé som napísal ako platiaci zákazník DPB a ako daňovník mesta Bratislavy. Nie som členom klubu ani iMHD. Som občan ktorý sa pýta a budem sa pýtať vždy a budem sa pýtať aj ďalej. Zrejme si na to založím aj vlastné občianske fórum, ktorým jediným členom budem výhradne ja aby som ostatných ľudí uchránil. Budem sa snažiť zastrešovať ľudí rôzne postihnutých,... Určite viete na čo myslím.
U primátora má iMHD a klub dosť veľké plus vďaka pomoci pri tvorbe predvolebného programu v otázke nosného systému. Pár ľudí mu dalo do rúk hotový predbežný projekt, ktorý sa v budúcej podobe zatiaľ zachoval z viac ako 90% a na takéto veci sa nezabúda.
Na Olejkársku sa chystám a pôjdem za pánom Bronislavom Weiglom a poviem mu o čo ide. Že s vami nič nemám.
Na schôdzi som bol ako hosť tri krát, potom som si povedal sem ma nenalákate.
Karolovi Kájdimu som vypracoval schému nočných liniek. Po pol roku si ju ani nepozrel, potom som sa už nepýtal. Ešte stále má moju disketu.
Neviem čo má DPB spoločné s fa recar. Veď je to ich dcéra, ktorú nemajú radi. Namiesto toho čo mali na diskusii napísať vyjadrenie DPB, že nezodpovedá za tieto veci a má to na starosti Recar, tak sa rozčúlili a dopadlo to takto.
Ta druhá vec (hore) bola mojou osobnou záležitosťou. Keby som vedel, že to takto dopadne spravil by som to inak, no určite by som to spravil znovu. Žiaden klub, žiadne iMHD. No dovolím si pripomenúť, že na popud Bronislava Weigla som na magistrát poslal mail o spoločných zastávkach busov a elín. Keď som sa ho raz spýtal, či by to nebolo možné, on mi povedal, že by boli radi, no v tomto by sme im mohli pomôcť a poslať nejaké maily na magistrát. Spravil som tak hneď ako som prišiel domov. Ale na to sa hneď zabúda.
Bohužial na škodu DPB sme v dobe, ked vďaka internetovým technológiám sa verejnoprospešné podniky dostávajú pod stále väčší dohľad verejnosti a s tým sa musia na Olejkárskej zmieriť. Bratislava je plná súčasných i minulých zamestnancov DPB od ktorých sa toho veľa dá dozvedieť a vďaka inetu tieto info okamžite prúdia ďalej.
iMHD i klub nespočetne krát podával pomocnú ruku, často bola odmietnutá a neskôr bolo očakávané, že klubisti skočia podľa toho aký výraz sa objaví na tvári DPB. Tak to nefunguje. Táto spolupráca mala byť symbióza avšak funguje paraziticky. Mi dodám info o na dispečery, mi skočíme len tak pomáhať na pápeža či zmenách v okolí košická a to bez jedného slovka vďaky či prosby.
Aj napriek všetkému si myslím, že spolupráca je možná. Teraz je všetko ešte veľmi horúce, treba počkať kým polievka vychladne a až potom ju jesť. Stále si môžu byť klub aj iMHD s DPB prospešné. No som si istý, že stále to bude bezomňa.
Momentálne som naštvaný a viem že asi sypem soľ do rán Keď prídem z dovolenky a prečítam hŕbu mailov tak sa dovyjadrím. Avšak zrejme normálne sa zachoval len ING. Rafaj, ktorý uznal svoj podiel viny na 7085 a stou elinou sa to hýbe. Ak by takto reagovali ľudia na DPB už dávno sme mohli byť oveľa ďalej. Všetci robíme chyby sme ľudia, no ak si chyby priznáme a chcme sa poučiť, máme so 75% vyhraté.
Spectre