Zdá sa mi to alebo L3 je v úseku minimálne Šafko-Riazanská v popoludňajšej špičke omnoho plnšia, než bývala? Ozaj by som bol rád, keby si premysleli aj 3-minútový interval…
Tak to mali dať až po preklopení na int2-3 min.
napr: 6:00 05 10 15 17.. int. 2-3 min.
7: int.2-3 min.
8:00 02 05 10 .. int 5 min.
Nerátal som to presne, ale ako ukážka to stačí.
No najlepšie by bolo pre orientáciu konečne doplniť el. tabule aj na Račiansku, aby som sa vedel zariadiť, keď príde narvatý spoj či ďalší a ďaľší tam bude o min. alebo tri. Musím sa narvať do plného alebo hneď príde ďalší hádam o dačo prázdnejší.
Ta implementácia nie je šťastná. Podľa mňa ak je interval 4 minúty a je tam jeden vložený spoj (takže medzi troma spojmi je interval 2 minúty), tak sa táto informácia v CP môže zamlčať, lebo pre cestujúceho nemá žiadny význam (spoj ho môže "milo prekvapiť") a ak naopak je interval 4 minúty a zrazu je tam odskok 6 minút, potom už nie je správne použiť intervalový CP.
Trošku mimo tému. Prečo DPB v obstarávaní zverejnil dvakrát obstaravanie pre tieto nové kĺbové 2x pri diesel a 2x CNG ako chápem že tie prvé dve to sú tie finálne ale tie dve nižšie je čo? Tie nižšie zvýraznené su 11.9.2024 a 7.11.2024.
Že je tam elektrokotol to viem. Prečo sa ale nekúri klimatizáciou? Na tepelný výkon cca 30 kW by si potreboval len okolo 10 -15 kW elektrického príkonu.
A prečo je tam klíma s nižším chladiacim výkonom? Pritom je to identický autobus. Vyšší výkon nezvládne pomocný menič?
Ak by si si prečítal celý popis vozidla, tak sa dozvieš že vykurovanie zabezpečuje elektrická teplovodná prietoková jednotka Eltop TJ 40. Avšak jej výkon sa na portáli nedozvieš. V zmluve nákupu trolejbusov Škoda 36Tr pre DPO je spomínaná jednotka s výkonom 39,6 KW.
Prečo je na trolejbusoch TNS slabšia klimatizácia ako na autobusoch NS? 22kW vs. 30 kW. Pritom je to rovnaká karoséria. Navyše klimatizácia na TNS nemá možnosť kúrenia. Je na to nejaký technický dôvod?
No však práve to, zvuková signalizácia je v tomto lepšia lebo svetlá popravde asi každý človek odignoruje...
Vlastne ono to signalizuje iba električku prichádzajúcu z Dúbravky ak sa nemýlim
Tak vyznam tie svetielka moc nemaju bez ohladu na farbu, ale uz ked, tak urcite blikajuca oranzova je logickejsia, kedze ta vo vseobecnosti znamena vystrahu pred nebezpecenstvom. Blikajuca biela pred zeleznicnymi kolajnicami znamena, ze mozes ist a bohvie preco niekoho napadlo dat blikajucu bielu pred elektrickovymi kolajnicami s vyznamom nesmies ist
BID ani necekne o tom, že dnešná komplet celá výprava presmerovaných, a už aj skrátených Os na S50 Pezinok-Nové Mesto a späť sú pre nedostatok HKV odrieknuté.
Keď sa pred pár rokmi otvárala Wien Hauptbahnhof, tiež sme nádejne očakávali, že ten vlak už pôjde z novej stanice. A veru nie, až prvé ranné vlaky šli podľa CP pre daný deň.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
andrejandrej
A prečo je tam klíma s nižším chladiacim výkonom? Pritom je to identický autobus. Vyšší výkon nezvládne pomocný menič?