Reakcia na: MatejBA #254282:
Čo som tam napísal? Že kombinácia automaty a appka a online obchod a kto je tak lenivý, že nič z toho nespraví, tak nech si tie 3€ priplatí u šoféra. Mal 3 iné možnosti, nevyužil ich, tak nech platí. Žijeme v roku 2025Dávaš rovnaké argumenty ako ľudia, čo tvrdia, že aj v roku 2025 tu má Slovenská pošta roznášať žlté lístky a nemajú sa rušiť do budúcna.
Toto argumentovanie dôchodcami je úplne mimo. Žijeme vo svete, čo sa vyvíja. Majú sa vzdelávať postupne, počítače, mobily, je to všeobecná vec. Počítače tu máme 25 rokov, smartphony 18 rokov. Automaty na lístky tu máme cez 50 rokov.
bobitwo
Nie je problém predsa nechať vytvoriť univerzálnu aplikáciu pre celé Slovensko napríklad. Aj keby nie, pravidelný cestujúci proste bude vedieť čo treba, buď bude mať appku, alebo fyzickú kartu s predplatným, či už vo forme kreditu, alebo nejakého časového úseku. Stále predsa bude možnosť kúpiť si lístok online pre občasných užívateľov, nepotrebujú sťahovať appku, im to príde na mail, ako to teraz funguje bežne. Prípadne tam bude automat. Vyhovárať sa na nie príliš user firiendly, že musím niečo chvíľu pred cestou sťahovať atď je dosť od veci. Ako pravidelný cestujúci máš predplatné, ako občasný cestujúci si sa nerozhodol 3 minúty predtým, že niekam ideš a musel si si pozrieť, odkiaľ a kam to ide, aký bus atď, takže si to môžeš kúpiť online.
Žiaden systém nie je bezchybný, ale dokáže značne eliminovať niektoré nežiaduce veci. Tvoj denný lístok už teraz tak či tak musíš vyťahovať v SAD či vlaku, pri nástupe do vozidla, takže sa nič nemení. Takže výhovorky o tom neobstoja. Londýn tak funguje a nemal som s tým problém, kopa ľudí to mala v obale od mobilu napriklad a to je predmed, čo sa vyťahuje každú chvíľu.