Predpokladám, že keď to od 6 do 9 evakuujú tak aj ulice budú uzavreté. Našli tam 240kg bombu z druhej svetovej a hentu oblasť momentálne plánujú evakuovať.
Há treba darebákom z mesta dať jasne najavo, kto tu je pánom!Žiadne skorumpované chápadlá obcí! Treba to zmariť hneď v ich plánoch na zlodejstvá! Samozrejme posranci nech konečne začnú pracovať v prospech obyvateľov!
Nevsimol som si, ci to tu uz bolo, ale zastavka Vlastenecke nam-vam-im v smere na Halovu je uz obsluhovana v cca. povodnom rozpolozeni pred Pizzeriou a docasna pred parkoviskom je zrusena.
V zahraničí sa nachádza veľa podobných projektov, kde stanica verejnej dopravy je súčasťou nejakého obchodného centra. Tam by som problém nevidel.
Problém je skôr ten, že každý čakal, že vstup autobusu na stanicu bude tzv. za pár šušňov. Na Nivoch to je 9,05€ teraz pre vnútroštátne spoje. Napríklad Ružomberok, Litovský Mikuláš atď máš za 3,08€ pre medzimestskú dopravu, 2,46€ kvázi MHD čo tam majú a nič tam nie je, vyzerá to ako zastávka MHD vo Vlčom Hrdle, Patrónka, či Hlavná stanica, či autobusová stanica v Šamoríne. Žiadne WC, žiadne sedenie, fúka na teba z každej strany, pečie na teba, lebo všade asfalt, jediné čo je, tak na teba neprší, lebo máš nad sebou plechovú strechu. V Košiciach prímestské linky 5,39€, diaľkové 8,27€, Poprad regionálne linky 5,81€, diaľkové 6,37€ a takto sa dá ísť ďalej.
To je samozrejme, len to pocas celej vystavby promovali ako busovu stanicu, pricom bolo uz pri stavbe jasne, ze to bude len dalsi obchodak. Podobne ako predtym postavili hotel, popri ktorom prerobili stadion.
Tak zaroven otazka kolko im tam chodi autobusov, ked vela regio liniek zacalo koncit inde (Patronka, Zlate, Vrakuna/Ruzinov, Bajkalska, pred ASMN, kedysi nemyslitelne) - ci uz pre nizsi dopyt, alebo vysoke poplatky. A logicky ak sa nenaplna stanica dostatocnym mnozstvom vozidiel, tak sukromnik si na tom lukrativnom priestore v (skoro) centre zarobi inak.
Netvrdim, ze je to mimoriadne doveryhodny zdroj, ale logiku to ma, kedze Arriva nebude zbytocne platit lajnam vjazdy do obchodneho centra. Uvidime, co sa stane v priebehu par mesiacov.
Vleky SB9 kúpili za 1 € za kus a musia do nich investovať asi 100 tisíc € za kus aby im ďalších 16 rokov jazdili. To nie je vôbec zlý kauf. Akože ja som to napísal ako recesiu, dávať ich medzi T6A5. A furt to recesia je. Ale za tú cenu, no nekúp to! Neviem koľko by stála GO T6A5 spojená s modernizáciou (aspoň klíma a lepší interiér, či má zmysel meniť TV3 za niečo iné ako pri KT8D5 v KE posúdiť neviem). Lenže zabúdam, že trojička T6A5+SB9+T6A5 by bola podobne lenivá ako K2S. A to teda nie je pekné. SB9 má sám o sebe 12,8 tony a plne narvatý aj 20 ton, ak sa substrát ochotne sardinkuje. A plne narvatý SB9 znamená aj plne narvaté T6A5, čo je 30 ton na voz. To dáva narvatú súpravu o hmotnosti 80 ton a výkone 360 kW. Teda 4,5 kW na tonu. A to by bolo lenivé. Iste, linka 3 nie je kopcovitá, ale bolo by to lenivé, keby to bolo narvaté. Nie, nechcem aby tu jazdili vlaky s trakčnou charakteristikou K2. Fakt nie.
Dnes je to presne 20 rokov od otvorenia Mosta Apollo a s tým súvisiacou reorganizáciou linkového vedenia v Petržalke
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bobitwo
https://www.eurobus.sk/roznava/cennik-stanice/
https://www.slovaklines.sk/wp-content/uploads/2023/10/cennik-new-1-1-2023.pdf
https://arriva.sk/files/lb/dokumenty/cennik_za_poskytnute_sluzby_na_as.pdf
https://sadpp.sk/wp-content/uploads/2025/05/Cennik-za-vstupy-platny-od-01.04.2024_TRB.pdf