Nejde či to dá no kopec ľudí by z Urpínov či OS a batožinou rado išlo ďalej západne od BA smer Záhorie, CZ či ešte ďalej.. no a kapacitu v spoji potrebuješ aj na iných zastávkach ako na prvej.
Linku X2 by mali nechať premávať zo STN. N.Mesto do konca Októbra pokiaľ bude toľko vlakov presmerovaných na N.Mesto v preklade zo spojmi L4 odtiaľ premávajúcich.
Bratislava nemá záujem o vleky SB9 z Črevného mesta? Ideálne ako stredné vozne do súprav T6A5 I. a II. série. 23 vlekov ešte je, resp. čoskoro bude k dispozícii. Platňové T6A5 poslať do histórie. Neplatňovým dať klímu, modernizovať interiér. Klímu aj do tých nízkopodlaždných vlekov, napájanie klímy kľudne zo zadného vozňa T6A5, tomu v rámci GO vyhodiť búdu vodiča a spraviť z nich tzv. Triebbeiwageny. Bratislava by tak relatívne lacno získala 23 veľkokapacitných súprav, ktoré by odviezli aj vozíčkarov, aj mali klímu. Otázka je, či by rám T6A5 zvládol ťahať/tlačiť polovicu hmotnosti plne naloženého vleku v bežnej premávke. Na linke 3 by to podľa mňa šlo.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Takže dočasná náhrada za električku, L95 (s pôvodne plánovaným označením L19), jazdila takmer dve celé dekády.