L80 by stačilo aby sa išla otočiť na Imricha Karvaša a po Radlinského by sa zase vrátila k svojej terajšej nástupnej zastávke na Kollárku. Svoju výstupnú by mala na Nám.1mája nad Kollárkom ako stoja autobusové linky 33.39.94. Kľudne by som jej zriadil ešte jednu zastávku na toho Imricha Karvaša pri SF-STU, nech obslúži aj túto lokalitu. Hlavne po tom čo tam vzniká nový development na Floriánskej. Však to je úplne na hlavu, že v tej oblasti na Mýtnej v smere k Račku nie je na poriadne dlhom úseku žiadna zastávka.
Však to je dobrých 750 m čo má tento medzizastávkový úsek L94. https://maps.app.goo.gl/BzkTPtSt347QP5gF9
Na Panónsku ti ,ale nič z Farského či Jungmanky nejde. L31 má väčšinu roka int.20 min. a ešte naberá meškania na nábreží.. Jedine čo ti príde ako tak rýchlo k uzlu Blumentál je L94. Tam by práveže mali vrátiť prevádzku v sedle konečne.
To podľa mňa nič nerieši. Na Blumentáli sa prestupuje z električiek na 94 smerom na Dvory Mall a Panónsku k petržalskej stanici (a opačne). Odstrihnutím 94 by si zhoršil dostupnosť MHD. Navyše keď bude z Kollárovho námestia po rekonštrukcii pešia zóna, tak sa 80 bude musieť presunúť inam.
Ono by to možno aj bolo fajn, keby zrušili 94 zahustili interval na 93 (každý druhý spoj by mohol končiť na Holíčskej). Aspoň by sa posilnilo spojenie na stanicu. K Blumentálu predĺžiť linku 80. Vo výsledku by to ale znamenalo navýšenie vzkm, takže sa to asi takto nezrealizuje.
Inak ten Blumentál je slušný masaker. Jedna trojka odchádza a druhá prichádza. Celkom slušné kolóny áut v ktorých stoja 31, 39 a 94. Možno by naozaj stálo za zváženie tie autá odtiaľ vylúčiť.
D2 sa bude len a len zhoršovať a bude jedno či je školský rok alebo prázdniny. Neviem si predstaviť čo bude o 10 rokov ak mám byť optimista, že o 5 rokov začne výstavba, ktorá bude trvať 5 rokov.
Piatky je vždy plná aj D4 von z mesta. Je tam komplet tranzit kamiónov + robili dilatáciu na estakáde pri Avione čiže to väčšina obchádzala aj osobnými autami. 10km navyše no úspora časová tak 15-20 min. No záhoriu pomôže jedine dokončenie D4 s tunelom Karpaty. Sitina a lievik D2+D1 Lanfranconi boli plné aj cez prázdniny.
Plynulosti Prístavného pomohlo aj postupné vylúčenie TIR na obchvat D4, ktorý bol podľa dnešných informácii, od ľudí čo ho denne používajú, dosť plný. Takže veľa vozidiel konečne začalo BA obchádzať po obchvate.
Pridám príspevok pre istotu aj sem. Ak by mal niekto záujem, mám k dispozícii niekoľko lístkov na jazdy historických vozidiel na DOD. S kamarátom sme urobili chybu a neuvedomili si, že jazda je len jedna a nie je možné prestupovať. Neradi by sme blokovali miesta niekomu, kto sa chce odviezť. Máme k dispozícii 2 lístky na Ikarus 435 a 2 na Karosu B732. Viem ich posunúť rovno osobne na DOD, prípadne podľa dohody. Cena ostáva.
Dnes som išiel cez prístavný most plynule 100km/h. Štupel na vstupe do mesta po D1 bol jedine znovuotvorený privadzáč Bernolákovo a následne zúženie diaľnice pred Z. Pieskami. Čiže ešte dosť ľudí ostalo na dovolenkách.
Prvý septembrový deň a ani týždeň neboli nejako extrémne na cestách a v mhd. Treba si počkať, kým začne ostré vyučovanie a to tak od druhého týždňa. A hlavne sa vrátia aj dovolenkári, čo si predĺžili s deťmi prázdniny alebo aj bez nich.
Vychadzajuc z ludi u nas v robote, asi tak tak 40-45% ludi ma Home Office alebo Dovolenku, hlavne kvoli prvemu skolskemu dnu, kde deti nie su cely den v skole
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Klepeto