Ja mám mapy veľmi rád. Keď som bol v nejakom cudzom meste a bola k dispozícii mapa siete od miestneho dopravného podniku, vždy som si ju kúpil a odložil ako suvenír. Hrubé plánovanie výletov pre radosť - teda nie situácie, kedy som potreboval najrýchlejšie zistiť, ako sa najjednoduchšie niekam dostanem - som tiež rád vykonával na papierových mapách...
Nie som si istý, o akej "mape" sa tu ale vlastne bavíme. O tomto? https://imhd.sk/ba/mapa-schema/2676/Historick%C3%A9-mapy-liniek-MHD-a-IDS-11-12-2022 Teda nie o pouličnej mape mesta, ale o "schéme siete v mierke"? Zväčšil som si to tak, aby to aspoň bez okrajových častí bolo cca veľkosť A3, a je to absolútne nečitateľné. To by muselo byť aspoň A2. A udržiavať to na tých zastávkach aktualizované. Fakt to stojí za tie náklady?
Nie som si istý, o akej "mape" sa tu ale vlastne bavíme. O tomto? https://imhd.sk/ba/mapa-schema/2676/Historick%C3%A9-mapy-liniek-MHD-a-IDS-11-12-2022 Teda nie o pouličnej mape mesta, ale o "schéme siete v mierke"? Zväčšil som si to tak, aby to aspoň bez okrajových častí bolo cca veľkosť A3, a je to absolútne nečitateľné. To by muselo byť aspoň A2. A udržiavať to na tých zastávkach aktualizované. Fakt to stojí za tie náklady?
810zssk
Ešte raz, nikto netvrdí že niekoho zaujíma pretínanie sa čiar alebo ich uhol, to je strawman ktorého opakovane vyťahuješ, ale nikto to nikdy nepoužil. Hovoríme o tom že miestny cestujúci ktorý nie je úplný debil, ani Gen-Z, tuší kde je sever alebo akýkoľvek iný bod na mape a vie si z tejto mapy zistiť napr. aké zastávky sú na blízku a následne ako sa tam dostať.
Áno, vyhľadávač použiť môžeš. Potom aplikujme to čo si nižšie nazval hyperbolou, ale na tvoju logiku to sedí - zrušme cestovné poriadky na zastávkach, aj tie schémy, aj všetko. Však cestujúci si vygoogli. Sú mestá kde to spravili, napr. v Skåne už na väčšine zastávok nenájdeš nič a ak áno, tak skôr mapu alebo schému než CP (tie už tak nie sú nikde). Ako som písal, niekedy je manuálne riešenie lepšie ako vyhľadávač, lebo vyhľadávač nevie dokonale zohľadniť každú jednu možnú preferenciu ktorú cestujúci môže mať.