Reakcia na: Peon #252456:
Zastávka v blízkosti obytných domov v Miloslavove skutočne bude vybudovaná, obec to rieši, len už si nepamätám, na čom konkrétne to aktuálne viazne. Po vybudovaní zastávky sa tam plánuje predĺžiť 725, točiť by sa potom mala na kruháči na konci dediny. Po Vinohradníckej sa nejazdí, lebo je tá cesta úzka, v zime sa neudržuje, a je na nej zákaz nad 3,5 t (výnimku majú snáď len vozidlá družstva a vozidlá idúce do firmy asi 1 km od križovatky od Miloslavova - tuším sa tam ťaží štrk). Inak v zlom stave nie je, pri príležitosti výstavby D4/R7 bola kompletne zrekonštruovaná. Dovtedy bola v katastrálnom stave.
Vďaka tomu je spojenie s južným Slovenskom v Trnavskom kraji na tej trase rýchlejšie (čiže v Moste pri Bratislave stojí iba v lokalite Studené).
upravovač fotiek
Westend bolo už v roku 1931, takže to je historický názov. Ešte historickejší by bol Mühltal stredný. Prípadne iba Mühltal, lebo dolný Mühltal je dnes zastávka Habánsky mlyn. Aak teda nevznikne nejaká sročka s názvom Habánsky mlyn. Potom sa bude musieť Habánsky mlyn premenovať na Mühltal dolný. Preklad Mühltal je Mlynská dolina, takže tak by sa mohla volať zastávka Patrónka.
https://www.staremapy.sk/?zoom=15&lat=48.18545980180917&lng=17.175364494323734&map=bratislava1933
Zlaté piesky budú trošku ťažšie, lebo historicky tam jazero nebolo, je umelé. Dvojstudňové polia už máme, aj Tuhovské. Najbližšie je Pomorini, ale to nikomu nič nepovie. Ale teoreticky by mohla byť konečná linky č. 4 Pomorini.