Reakcia na: samkoh #252279:
Žiadalo sa mi napísať, že to možno aj tak čoskoro skončí ako Pošta, kde pomaly cez žreby nevidíš za okienko, zatiaľčo balíkoboxy fungujú relatívne skvelo, ale potom som si uvedomil, že veď oni aj tak predávajú lístky na, ehm, slovenské vlaky, takže Loto splnené.#252276 ČD Můj vlak ti pri prestupe dá veľmi dobrý servis vrátane meškaní, nástupíšť a koľají, rovnako dobrý servis pri nákupe a po nákupe, a uznávam, že nerieši lokálne IDS a busy, len seba. Lenže to máš práve rovnaké ako ZSSK Ideme Vlakom.
Ostatné uvedené use cases sú okrajové a vôbec, nikto nebráni ľuďom nosiť si papierovú mapu, koňa a pazúriky a kožky namiesto MasterCard, ak im to tak vyhovuje.
Sme v 21. storočí, 99,9 % všetkých informácií k ceste A do bodu B pomocou VHD potrebuješ, máš dnes možnosť mať vo vrecku. Ak má niekto validný dôvod dáta v mobile/mobil/PC nemať, prosím, tam je pokladňa, ľudské zdroje niečo stoja, vy zas neplatíte paušál.
Dalo sa to spraviť lepšie? To je čo za (rečnícku) otázku? Samozrejme, miliónkrát.
Zberač mínusiek
Takto - eshopom a appkou v podaní ZSSK - mimochodom spoznáš firmu, pre ktorú si ako zákazník na príťaž od momentu, kedy jej ešte len chceš dať svoje peniaze.
A už posledná vec, ČD išlo práve cestou motivácie (ČD Body), nie hlúpej prirážky.